Knjiga žalbe odlazi u prošlost

Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti ukinuto je obvezno držanje Knjige žalbi u ugostiteljskim objektima, no za vlasnike je uvedena obveza informiranja potrošača/gostiju o mogućem načinu podnošenja prigovora. Time je usklađeno postupanje ugostitelja s ostalim strukama, trgovcima, frizerima, prijevoznicima i drugima koji su u takvoj obvezi od ranije, od donošenja Zakona o zaštiti potrošača. Izuzetak su turističke agencije koje još uvijek moraju imati Knjigu žalbi jer im to nalaže njihov lex specialis, tj. Zakon o pružanju usluga u turizmu. Ono što je važno spomenuti da sukladno izmijenjenom Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti svaki ugostitelj mora u lokalu istaknuti obavijest da prigovore prima na poštansku ili mail adresu, kao i putem telefaksa, te je dužan u roku od 15 dana odgovoriti na prigovor. Dokumentaciju o prigovoru i odgovoru ugostitelj je dužan čuvati godinu dana. (www.icv.hr, kk; Fotografija: Ilustracija)