Keramika Modus jedina iz Hrvatske na Cersaieu

------ x3 dom

Prepoznat i priznat kao globalno najvažniji sajam keramike, sanitarija i kupaoničnog namještaja, Cersaie je i ove godine bio mjesto susreta ukupno 872 izlagača iz 39 zemalja svijeta s kupcima, distributerima, arhitektima, dizajnerima i svim ostalim zaljubljenicima u opremanje interijera. Više od 100 tisuća posjetitelja uživalo je u pogledu na novitete koje su predstavila najznačajnija imena keramičke industrije, otkrivši tako nadolazeće trendove i smjer u kojem industrija ide.
Keramika Modus iz Orahovice i ove je godine bila jedini izlagač iz Hrvatske, a poglede vjernih kupaca, kao i brojnih posjetitelja i novih potencijalnih partnera, plijenio je izložbeni prostor inspiriran prošlošću te predstavljene kolekcije keramičkih pločica… stvorene za budućnost! Čak 11 novih kolekcija govori o koraku više; dizajnom, dimenzijom i širokom paletom dekora i bordura, koje “pokrivaju” svaki ukus i stil uređenja prostora te zaokružuju asortiman podnih i zidnih pločica Keramike Modus. Hrvatski proizvođač predstavio je većinu svojih kolekcija u dimenziji 20×50 cm i 25×60 cm za zid i 40×40 cm za pod, kao novi format. U skladu s trendovima i impulsima s tržišta planira se i uvođenje u ponudu većih dimenzija te gresa – pločica za vanjsko oblaganje.
Imitiraju drvo, beton, mramor…
Ulaganja u tehnologiju i modernizaciju proizvodnje omogućuju otvaranje novih tržišta i prilagođavanja potrebama kupaca.
Konstanta keramičke industrije pločice su koje vjerno imitiraju drvo, beton, mramor, pijesak, kamen, cement… u boji, dizajnu i strukturi. Ono što oplemenjuje svaku kolekciju osnovnih pločica su dekori, a Keramika Modus svoj fokus stavlja upravo na taj dio asortimana. „Zadovoljstvo je i nakon ovog izdanja sajma na našoj strani, jer smo, prije svega zahvaljujući prezentiranim kolekcijama pločica, kao i novoj ekskluzivnoj lokaciji štanda te samom konceptu nastupa dobili pozitivnu povratnu informaciju od naših starih kupaca, a i otvorili neke razgovore za ulazak na nova tržišta. Realno gledajući, unapređivanje procesa proizvodnje i ulaganja u tehnologiju, među kojima je i modernizacija pogona tzv. trećeg paljenja za dekoriranje pločica, već u ovoj preliminarnoj fazi istupa na nova tržišta daju svoje rezultate. Više nego išta drugo govore o našim realnim mogućnostima pokrivanja potreba i prilagođavanju ukusu potrošača na najrazličitijim tržištima, od Bosne i Hercegovine, preko Francuske, do Rusije i egzotičnih tržišta, kao što je afričko ili arapsko, gdje vidimo i imamo svoje izvozne prilike“, izjavio je Željko Radek, predsjednik Uprave Keramike Modus.
Ljepota keramičke pločice ponajprije je u tome što može imitirati gotovo bilo koji prirodni ili umjetni materijal – stari novi trend s Cersaie 2015. Uz, naravno, maksi veličine – 3,6×1,6 m predstavlja se kao najveća dimenzija ovogodišnjeg sajma!
Naglasak na završnoj izvedbi
Cersaie 2015 potvrdio je neke od već postojećih svjetskih trendova u dizajnu keramičkih pločica. “Uz fotorealističan dizajn, naglasak je na završnoj izvedbi: dimenziji pločice, 3D reljefu i završnim efektima. Pločica potpuno zamjenjuje prirodni materijal, i vizualno i taktilno, a konačnu vrijednost daje joj vrhunska prezentacija životnog stila koji zastupa. U žestokoj konkurenciji pobjeđuju najuvjerljiviji! Heksagon se pojavljuje u svim dimenzijama i kombinacijama boja, tekstura i uzoraka, često u metalik izvedbi ili s efektima starine”, izjavila je Katica Petkov, direktorica marketinga i razvoja Keramike Modus, te dodala kako su mozaici zastupljeni u svakom od trendova, cement se javlja u svim nijansama i izvedbama, kao osnova industrijskog stila, a sve vrste kamena i ove su godine imperativ u dizajnu. Drvo je posebna priča, ističe Petkov: „Javlja se u dvije krajnosti, ili kao savršeno obrađeno i glatko ili kao rustikalno. Kombinirano je s, primjerice, mramorom za eleganciju ili cottom za postizanje ugođaja topline.“(www.glas-slavonije.hr)