Traži se rješenje za “cestu smrti” – dužnosnici traže rekonstrukciju Podravske magistrale

Godinama se u medijima upozorava na iznimno loše stanje Podravske magistrale, koju mnogi zbog čestih prometnih nesreća nazivaju i “cestom smrti”, a za koju se traži temeljita rekonstrukcija. O prometovanju po ovoj opasnoj cesti mogu svjedočiti i žitelji naše županije budući da kroz Virovitičko-podravsku županiju prolazi 86 kilometara Podravske magistrale, od Kladara do Stare Jošave. Na toj cesti svakodnevno prijeti opasnost od nesreća zbog dotrajalog kolnika, ali i zbog činjenice da se na tom cestovnom dijelu frekvencija kamionskog prometa i drugih vozila povećala za gotovo 100 posto u posljednjih nekoliko godina.

Policija upozorava da na “cesti smrti” nema crnih točaka jer je cijela opasna te da se vozačima u svakoj prilici savjetuje oprez i poštivanje prometnih pravila. Kao poveznica Podravine i Slavonije tom magistralom dnevno prođe nekoliko tisuća vozila, a naglasak je na teretnom prometu koji je oštećuje i stvara opasnost za sve vozače. Dovoljno je reći da je Podravska magistrala formirana nakon istjerivanja turskih vojski iz Slavonije davne 1684. godine te da su konture današnje Podravske magistrale u potpunosti vidljive već prvih desetljeća 18. stoljeća. Virovitički gradonačelnik Ivica Kirin i župan Igor Andrović sa saborskim zastupnicima Josipom Đakićem i Vesnom Bedeković te ministrom Tomislavom Tolušićem godinama ukazuju na potrebu brze ceste koja će rastreretiti opterećenu Podravsku magistralu, a koja našu županiju povezuje s okolnim županijama. U cilju rješavanja problema osječko-baranjski župan Ivan Anušić uputio je dopis Hrvatskim cestama naglasivši važnost njene obnove te zatražio informacije o do sada poduzetim aktivnostima i planiranim radovima u cilju rekonstrukcije. (Tekst možete pročitati http://www.icv.hr/2018/01/opasna-podravska-magistrala-planu-rekonstrukcija-slavonske-ceste-smrti/)

Za primjer dobre prakse uzeo je Virovitičko-podravsku županiju koja je s ciljem sigurnijeg prometovanja obavila rekonstrukciju ceste, te izgradila obilaznice u Virovitici i Slatini. Sjevernom obilaznicom “spašen” je i centar Suhopolja, te naselja do Slatine, jer je promet moguć preko Sopja do Čađavice. No za sigurnije prometovanje nužno je potpuno rasteretiti magistralu od teretnih vozila.

(www.icv.hr, bs)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content