Četekovac preko mjesec, a Mikleuš tri tjedna bez telefona i interneta: Nakon 35 dana kvar otklonjen, ali računi i opomene i dalje stižu

Uslijed građevinskih radova u mjestu Četekovac, u općini Mikleuš, mještani su krajem kolovoza ove godine ostali bez telefona i Interneta. Uzalud su pokušali zvati, moliti i tražiti pomoć Hrvatskog telekoma, koji su se jednom od mještana kraju ipak odazvali i došli u Četekovac, a potom tek nakon ukupno 35 dana, dan prije zaključivanja ovog teksta, stigli ponovno u mjesto.

-Otklonili su kvar. Sada imamo sve, ali sada opet ima problema. Ne želimo kukati i žaliti se preko novina, no ovo više nema smisla. Naime, Internet nam je toliko spor da nije za vjerovati, a ono što najviše zabrinjava je činjenica da i dalje dobivamo račune i opomene za period u kojem nismo imali uslugu. Kada sam zvao u danima dok nismo imali uslugu, rekli su mi da će se cijena biti umanjena zbog nastale situacije, a ja se pitam kako umanjena kada nismo imali ništa, pa za što ćemo zapravo plaćati – kaže ogorčeni Troha. Iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma dan prije nego su operateri stigli u Četekovac, dobili smo odgovor zašto se tako dugo čekalo da se kvar otkloni.

-Prilikom izvođenja građevinskih radova od strane trećih osoba, došlo je do oštećenja telekomunikacijske infrastrukture što je prouzročilo poteškoće u korištenju usluga za dio korisnika na navedenom području. Naši su djelatnici odmah izašli na teren kako bi se utvrdilo stanje i započela sanacija. Međutim, prije same sanacije, potrebno je ishoditi suglasnosti i dozvole za izvođenje radova iskopa i bušenja ispod prometnice, gdje je došlo do kvara, što je, nažalost, proces koji zahtijeva određeno vrijeme i na koji ne možemo utjecati. Iskreno se ispričavamo korisnicima radi nastalih neugodnosti – rekli su iz navedenog odjela te dodali i informaciju o plaćanjima računa.

-Sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža HAKOM-a, korisnicima čija usluga nije radila dulje od 24 sata umanjuje se mjesečna naknada, sukladno trajanju navedene smetnje. Ukoliko bi se eventualno dogodilo da nekome od korisnika ne bude umanjena mjesečna naknada, ljubazno molimo da se javi našoj Korisničkoj podršci kako bi se provjerio konkretan slučaj i kako bi se napravila korekcija mjesečnog računa – zaključili su iz Hrvatskog telekoma. Pitali smo i rečenu “treću stranu”, što se vjerojatno odnosilo na Općinu Mikleuš, iako ona nema veze s izdavanjem dozvole.

-Riječ je o dozvoli za kopanje ispod prometnice da bi kvar bio otklonjen. To mora dati Županjska uprava za ceste, odmah sam ih zvao pri informaciji da nema telefona i Interneta u Četekovcu i rekli smo mi da će dozvolu izdati čim prije i to je učinjeno nakon sam par dana. No, tu priči nije kraj, naime i mi u Mikleušu nemamo telefona i interneta zbog udara groma i to od 3. rujna. Riječ je o nekoliko domaćinstava među kojima i moje osobno nema uslugu. Za oba slučaja sam nebrojeno puta zvao, molio da se nešto napravi. Dobio sam hrpu obećanja i ništa. Evo sad prije dan-dva dobio sam obećanje da će sve biti riješeno do kraja tjedna, točnije svaki puta kada sam pitao, rečeno mi je jednako, bit će riješeno “za dva dana”. Napokon su u Četekovcu riješili problem, no nama i Mikleušu još nisu – kaže načelnik općine Mikleuš Milan Dundović. (www.icv.hr, vg)