Hrvatska junetina Udruge Baby Beef ušla u prvi hrvatski trgovački lanac KTC

Od ovog je tjedna meso pod brandom Hrvatska junetina Udruge Baby Beef na policama prvog domaćeg trgovačkog lanca. Naime, Udruga tovljača junadi Baby Beef, nakon Spara/Interspara i Kauflanda, i s hrvatskim obiteljskim poduzećem, KTC-om potpisala je partnerski ugovor za korištenje njihovog branda Hrvatska junetina.

– Jako smo zahvalni Sparu jer nas je prvi prepoznao; Kauflandova je podrška iznimno kvalitetna, no baš smo zadovoljni što sad ulazimo i u hrvatski lanac. KTC je zdrava, obiteljska tvrtka s kojom dijelimo puno zajedničkih vrijednosti, a siguran sam kako ćemo dugo i uspješno zajedno poslovati. Ovo je još jedan dokaz kvalitete našeg mesa koje je daleko svježije i kvalitetnije od uvoznog – izjavio je predsjednik Udruge Baby Beef Darko Celovec.

Također, naglasio je da cilj Udruge i dalje ostaje isti, a to je proizvodnja junećeg mesa najbolje kvalitete namijenjene domaćim kupcima, ali i gastronomski zahtjevnim stranim tržištima. Udruga tradicionalno izvozi u Italiju i Libanon, a nedavno su otvorena tri nova izvozna tržišta: Crna Gora, Kosovo i Srbija. Pri kraju su i procedure za četvrto novo izvozno tržište – Irak.

Baby Beef udruga etiketa

D. Celovec navodi kako su im se javili partneri iz Iraka, koji su zainteresirani za uvoz hrvatske junadi, a trenutno se radi na dobivanju potrebnih certifikata za izvoz. „Svaka država ima svoje zahtjeve i sustav koji se moraju poštivati i pravila koja se trebaju ispuniti. Partner iz Iraka želi tovariti jedan brod junadi mjesečno i taj je posao sasvim izvjestan čim se dobiju certifikati“, objašnjava predsjednik Udruge. Osim toga, Udruga je zajedno s Hrvatskom gospodarskom komorom počela pripremati izvoz na tržišta Kine i Turske.

BABY BEEF: UDRUGA OKUPLJA OKO 300 TOVLJAČA

Udruga Baby beef okuplja blizu 300 tovljača junadi što čini 90 % sektora tovnog govedarstva. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 % proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju. (promo)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content