Kroz VPŽ u sezoni prođe 400.000 turista

Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije, Turistička zajednica općine Pitomača i Srednja škola Stjepana Sulimanca iz Pitomače u suradnji s Gastronomsko-edukacijskim centrom Klub gastronomada iz Zagreba, a uz potporu Hrvatske turističke zajednice, organizirala je gastro radionice pod nazivom Edukativne radionice na temu promocije izvornih gastronomskih i enoloških proizvoda i usluga, te stvaranja gastro ikona područja Virovitičko-podravske županije. Gastro radionice održavale su se dva dana, a o tome nam je nešto više kazala direktorica Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Martina Jakelić.
– U subotu su održane radionica predstavljanja proizvoda i spajanja s primjerima dobre prakse. Predstavili su se: Pustara Višnjica, Višnjica
OPG Marijan Berdin, Pitomača, Organica Vita, Vraneševci. Zlatni klas, Otrovanec. Proizvođači su predstavljali svoje proizvode na zajedničkom stolu, pri čemu je svaki od njih, prisutnima predstavi svoj program, tržište, ideju razvoja, spoj s turističkom ponudom.
Nakon toga, održan je Okrugli stol – rasprava o načinu i stilu prezentacije, mogućnostima unaprijeđenja, potrebama spajanja i međusobne suradnje u cilju zajedničke turističke prezentacije tržištu o čemu je najviše govorio Robert Ripli, predsjednik Gastronomada. Inače, o tome koje su predložene gastro ikone Virovitičko-podravske županije, što se to kuhalo u Pitomači i koje su gastro mogućnosti Virovitičko-podravske županije, kazao je Robert Ripli:
– Gastro ikone su sve one jednostavno namirnice i jela, a smatra se da nisu dovoljno dobri za neke potencijalne goste. No, ti proizvodi su naša tradicija. Te i takve tradicije i jela trebamo primjeniti u nekom normalnom poslovanju. U Pitomači smo predstavili: pečenu patku uz bijele žganaca s lukom, kunića s povrćem i batatom, gulaš od jelena s kuhancima, štrudlu od kruške, limuna. Gastro potencijal Virovitičko-podravske županije je ogroman. Treba poticati one koji žele otvarati OPG-ove, jer kroz ovu županiju, samo u sezonu prođe 400.000 turisa, samo u sezoni, a oni gotovo da nemaju gdje ništa za pojesti. (www.icv.hr, Fotografije: Kristijan Toplak)

[nggallery id=6494]