Petric: U provedbi trenutno 17 projekata

Što je karakteristično za prošlu godinu?
– Prošla godina za nas je počela jako burno. Natječaj za poslovnu infrastrukturu bio je početkom godine, završio u veljači i mi smo prijavili deset projekata (najviše u RH). Na svu sreću i temeljem dobrih priprema zadnjih nekoliko godina, dobili smo projekt Panonskog drvnog centra kompetencija čija je gradnja upravo počela. Dvije smo godine pripremali projekt, prijavili ga u veljači 2014., a ovih su dana započeli radovi. Dakle, za jedan veći projekt, od ideje do realizacije, prođe i pet godina.
A za one manje?
– Manje (vezani za neke institucije i udruge), koji ne iziskuju dodatne dozvole, moguće je napisati i prikupiti dokumentaciju za dva do tri tjedna. Iza toga slijedi prijava i po sadašnjem operativnom programu u roku 60 dana treba biti odluka odabira, a onda još 60 dana “peglanje” budžeta, ugovaranje i provedba. Provedba takvih projekata je oko godinu dana što znači da je za manje projekte potrebno ukupno do dvije godine.
To znači da uz izradu novih projekata stalno pratite u kojoj su fazi oni koji su već u tijeku realizacije ili je ona pak završena?
– Tako je. Primjerice, za naš Poduzetnički inkubator još uvijek mjesečno ili kvartalno šaljemo podatke koliko tvrtki posluje u Inkubatoru i s koliko zaposlenih. Znači, nakon provedbe projekta još uvijek moramo davati neke podatke jer Europska komisija konstantno provjerava uspješnost projekta. Cijeli intervju možete pročitati u najnovijem Virovitičkom listu. (www.icv.hr, kk, Fotografija: Matija Rođak, 16. 5. 2015)