Vodakom pozvao korisnike da usluge, ako to mogu, plaćaju putem interneta

Pitomački Vodakom preko službene internetske stranice Općine Pitomača pozvao je korisnike svojih usluga da, sukladno napucima Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, ne dolaze osobno u prostorije tvrtke Vodokom, već da sva plaćanja, ukoliko je to moguće, obavljaju putem internetskih stranica u cilju daljnjeg sprječavanja zaraze.

-U želji da doprinesemo sprječavanju daljnjeg širenja zaraze virusom Covid-19, koronavirus, a sukladno napucima Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Vodakom d.o.o. moli sve korisnike da plaćanja za usluge obave putem interneta (online), a ukoliko to nisu u mogućnosti te moraju doći u prostorije Vodakoma, da se najstrože pridržavaju uputa koje su jasno naznačene- poručili su iz Vodakoma.

-Isto tako, svi oni koji trebaju naše usluge, a vezano za priključke na vodoopskrbu i odvodnju, reklamacije računa, prijavu stanja brojila, zamjenu vodomjera mole se da ne dolaze u prostorije tvrtke Vodakoma, već ako je moguće iskomuniciraju putem telefona 782-202 ili na adresu elektroničke pošte vodakom@vodakom.hr- dodali su.

(www.icv.hr, Općina Pitomača, Vodakom)