Iz Virovitičkog lista: Dinko Bažulić iz Suhopolja vlasnik je Promoart studija – Svu zaradu ulažem u tvrtku

Prvi put sam izlagao na Viroexpu, imao sam što pokazati i smatram da je bilo korisno
PromoArt Studio d.o.o., tvrtka registrirana u Zagrebu, vlasnika Dinka Bažulića iz Suhopolja, predstavila se na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede 2016. PromoArt Studio bavi se veleprodajom promotivnih artikala i tekstila te foto i video snimanjima. Bažulić u ovoj branši radi od 2006. godine, no 2013. je odlučio otvoriti vlastitu tvrtku. Na sve artikle iz ponude radi uslugu tiska, gravure ili strojnog veza. Ured mu se nalazi u Zagrebu gdje u izložbenom prostoru ima više od 8000 artikala.

– Koliko mi je poznato, to je jedan od najvećih izbora tekstila, ali sve glavne promo brandove imam u ponudi.

Neki od najbitnijih brendova su Gildan, Kariban, James Nicholson… Od mene robu kupuju većinom tiskare, vezionice, razne marketinške agencije. Radim tisak na sve artikle. Imam prilično velike krajnje kupce, klijente i nema tvrtke koja ne treba ovaj segment ponude. Količinski po broju različitih artikala imam najveći izložbeni prostor u Zagrebu. Tvrtka je stara dvije i pol godine i svaku godinu rastemo. Prošle godine smo poduplali promet. Imao sam prihod od milijun i 100 tisuća kuna, a prošle godine sam imao 2.4 milijuna. Narastao sam preko 100 posto i stalno rastemo – istaknuo je Dinko koji zasad ima zaposlenu jednu djelatnicu, ali planira zapošljavati.

ČETIRI GODINE RADI I ZA HRVATSKU RADIOTELEVIZIJU

Drugi vrlo bitan segment mu je fotografija. Već četiri godine radi za Hrvatsku radioteleviziju te fotografira jazz, simfonijski, tamburaški zbor.

Već dvije i pol godine surađujem s uredom europarlamentarke Ivane Maletić. Fotografirati sam počeo sasvim slučajno za osobni gušt i kupio prvi fotoaparat. Ozbiljnije sam se počeo baviti fotografijom 2011. godine. Išao sam na radionicu koncertne fotografije i počeo sam fotografirati koncerte. Kao i od promo artikala, zaradu od fotografije ulagao sam u opremu – ističe Bažulić.

– Dosta poduzetnika se danas žali kako im je teško, no moje iskustvo je suprotno. Ako si radnik i daješ cijelog sebe u posao, može se uspjeti. Radim dvije i pol godine i svu zaradu sam uložio u tvrtku, ulažem u izložbeni prostor i artikle… Tvrtke obično imaju 50-100 artikala za pokazati, a ja imam široku paletu artikala koju kupci mogu pogledati uživo. Ono po čemu sam prepoznatljiv je broj uzoraka.

Bažulić je sa svojom tvrtkom prvi put na Viroexpu, ali i općenito na bilo kojem sajmu.
– Dosad nisam smatrao potrebnim izlaziti na sajmove. Prije godinu dana nisam imao ovakvu količinu robe koju bih mogao prezentirati, a sada smatram da sam dovoljno velika i ozbiljna tvrtka i da imam što za pokazati. Što se tiče sklapanja posla, smatram da je bilo korisno. Dosta je ljudi stalo i pitalo, ali isto tako ljudi su pitali i za komadnu prodaju, što ja ne radim jer imam veleprodaju. Imam sjajnu suradnju s Grafitima Becker i zajedno smo na Viroexpu izlagali robu. Cijeli tekst možete pročitati u najnovijem broju Virovitičkog lista. (www.icv.hr, vle, Fotografija: Matija Rođak)