Zbog programske greške, kod dijela kućanstva došlo je do povećanja utrošenog plina u ožujku koje je različito u odnosu na stvarnu potrošnju, utvrđenu očitanjem

Iz Službe opskrbe PLIN-a VTC, a vezano za povečane račune za ožujak 2016. godine, stiglo je sljedeće priopćenje: “Zbog programske greške, kod dijela kućanstva došlo je do povećanja utrošenog plina u ožujku koje je različito u odnosu na stvarnu potrošnju, utvrđenu očitanjem. Do greške je došlo nakon nadogradnje aplikacije zbog prelaska na ljetne koeficijente korekcije. Građani koji primijete osjetnu razliku u potrošnji mogu doći reklamirati dobiveni račun ako žele odmah korekciju, a za sve ostale biti će to napravljeno sa sljedećim obračunom. Napominjemo da se brojila očitavaju u periodu pet radnih dana prije ili poslije zadnjeg dana u mjesecu jer je fizički nemoguće očitati 8.000 brojila u jednom danu.
U vezi navedenog, izjavu je dao i direktor tvrtke PLIN VTC Zvonko Kožnjak:
– Svima se želim ispričat, posebno našim kupcima koji su na svojim računima imali iskazan krivi obračun. Tko god je došao kod nas, tko smatra da je zakinut, napravili smo ispravku i napraviti ćemo onima kojima treba. Pozivam i sve oni koji je primjete neka dođu do nas. Ovo što se dogodilo nema veze s novom cijenom plina jer je ona stupila na snagu 1. travnja, a računi za travanj biti će tek od 1. svibnja. Zbog ovoga što se dogodilo, razmislit ćemo da napravimo očitanje, poput grada Zagreba, a to je dvaput godišnje, a ostatak se kao što to recimo radi HEP, napravi na osnovi procjene potrošnje. (www.icv.hr)