Danas (utorak) je u Općoj bolnici Virovitica održan tečaj 3. kategorije pod nazivom „Prigovori i pritužbe – utjecaj za promjene“. Tečaj je bio namijenjen djelatnicima Opće bolnice Virovitica i svim djelatnicima zdravstvenih ustanova s područja Virovitičko-podravske županije.
Cilj mu je poboljšati komunikaciju zdravstvenih djelatnika s korisnicima te odgovoriti na pitanja kako upravljati pritužbama i kako ih uspješno rješavati.
Tečaj su organizirali Opća bolnica Virovitica, stručno društvo Hrvatske udruge medicinskih sestara i Društvo za kvalitetu, a predavači su uz djelatnike virovitičke Opće bolnice: Mariju Felendeš, Miladu Sušnik Hodak i Ivanu Martinušić, bili i predsjednica Društva za kvalitetu Josipa Bišćan i Andrija Stojanović iz tvrtke Certitudo. Tečaju je nazočila i Melita Sirovica, pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Virovitičko-podravske županije.
Polaznici su na pet predavanja i dvije radionice imali priliku saznati više od proceduri podnošenja prigovora, zakonskim pravima pacijenata/korisnika medicinskih usluga, kvalitetnijoj komunikaciji s korisnicima te uspješnom rješavanju pritužbi, a s ciljem većeg zadovoljstva pacijenta i članova njegove obitelji.
– Ovo je tek prva u nizu edukacija koja obrađuje temu prigovora i pritužbi. Već početkom 2019. godine bit će organizirana konferencija s temom iz komunikacije, koja je jedna od čestih nezadovoljstva naših korisnika. Želja nam je da kontinuiranim edukacijama djelatnici Opće bolnice Virovitica stječu specifične komunikacijske vještine kako bi smanjili broj nezadovoljnih korisnika naših usluga – istaknuo je Dinko Blažević, ravnatelj Opće bolnice Virovitica. (www.icv.hr, mlo)