Kazalište ”Smješko” iz Zagreba prikazalo orahovačkim osnovcima sjajnu edukativnu kazališnu predstavu

U sklopu zaklade “Hrvatska za djecu”, kazalište ”Smješko” iz Zagreba priredilo je orahovačkim osnovcima, učenicima od petog do sedmog razreda, sjajnu edukativnu, kazališnu predstavu pod nazivom ”Moja obitelj i jedan jež”. Autor predstave je hrvoje Zalar, redateljica Ivana Boban, a vrhunske role odigrali su briljantna Jelena Hadži Manev, Danijel Radešić i Marija Šegvić. Tema predstave je posvojenje, ali zapravo pouka koja se provlači kroz cijelu priču je jedinstvena-obitelj je najveće bogatstvo u životu čovjeka. Predstava je idealno napisana i režirana, moderan pristup tekstu, doza humora koji služi kao pokrivač teških elemenata koje priča sadrži što gledateljima kojima je i namijenjena, čini sve skupa iznimno zanimljivim i drži koncentraciju za pogledati cijeli komad u dahu.

Kako piše i samo Kazalište ”Smješko” ovo je predstava koja govori o tome kako su Anja, Sanja i Vanja postali obitelj koja se čekala, tražila i pronašla. Anja je djevojčica iz sirotišta koja je već prošla udomljavanje u jednoj obitelji i nije vjerovala da može pronaći idealne roditelje, s druge strane Sanja i Vanja nisu mogli imati djece i dolaze u to sirotište gdje oni ne pronalaze dijete, već ono njih i Sanja i Vanja zajedno postaju Anja, odnosno rađa se obitelj.

3004predstavaskola 3

-Ova predstava je nastala iz spoja moje prijateljice Lade Bonacci i mene kada smo odlučili napraviti predstavu s bitnom temom. Kako Lada ima u svojoj obitelji dvije posvojene nećakinje, jako je vezana uz tu temu i tako smo otišli k voditeljici kazališta ”Smješko” Mirti Zečević koja je to objeručke prihvatila i bila jako hrabra prihvatiti jednu temu koja je čak možda jednom dijelu publike i preozbiljna, no što smo ju više igrali to je bila prihvatljivija i eto na kraju smo za nju dobili i nagradu Hrvatskog glumišta za najbolju predstavu za djecu. Moram pohvaliti našeg kolegu glumca Vrvoja Zalara koji sve više piše predstave i ovu je predstavu napisao na jedan uistinu prekrasan način tako da je prvo prikazao ljubav između roditelja koja prerasta u potrebu za djetetom – rekla je Jelena Hadži Manev nakon predstave u Orahovici, a Marija Šegvić dodala kako je publika često nepravedno podcijenjena da ne shvaća poantu predstave, bilo da je riječ o djeci ili odraslima.

-Sigurna sam da djeca shvaćaju bit cijele ove priče. Ja sam, naime, alternacija u ovoj predstavi jer zapravo mijenjam u nekim nastupima originalnu glumicu za ovu predstavu Ladu Bonacci, ali ono što osjetim kada sam na sceni je fascinantno jer djeca su uistinu interaktivna, puno tu bude i smijeha, ozbiljnog praćenja, ali i podrške i ljubavi koje su nama glumcima itekako znak da osjete ono što vide i čuju – rekla je Šegvić. Danijel Radešić kaže kako je predstava dirljiva, ali paralelno tjera djecu da se suoče i s ovakvim teškim temama.

3004predstavaskola 5

-Osim djece važno je reći da predstava dotiče i učitelje i učiteljice i daje im jedan motiv da s učenicima razgovaraju u temi posvojenja i posebno obitelji. Ključ uspjeha ove predstave je što o jednoj teškoj i ozbiljnoj temi progovaramo na veseo i zabavan način, što djecu zapravo privlači samoj predstavi i tako im zapravo prenosimo središnju pouku cijele priče – kaže Radečić. ”Moja obitelj i jedan jež” je definitivno predstava za upitati se i preispitati i dokaz da je najvažnije voljeti svoju obitelj iznad svega. (www.icv.hr, vg, Foto: V. Grgurić)

[g-gallery gid=”524845″]

PROMO