Orahovačka riba oduševila Europu: PP Orahovica predstavila brend Panona Mare na sajmu u Bruxellesu

U cilju širenja tržišta i upoznavanja s proizvodima i brendom Panona Mare, PP Orahovica je u prvi put izlagala na sajmu Seafood Expo Global u Bruxellessu, najvećem svjetskom sajmu ribe.

– Cilj ovog nastupa je bio predstavljanje asortimana visoke kvalitete zahtjevnom europskom tržištu, na kojemu postoji interes za zdravim prehrambenim proizvodima. Svjesni potrebe konzumiranja ribljih obroka više puta tjedno, tvornica za preradu ribe Panona Mare u ponudi ima zdrave i ukusne proizvode prilagođene modernom i ubrzanom načinu života. Na sajmu Seafood Expo Global predstavilo se 2007 tvrtki iz 88 zemalja. U sklopu Hrvatske gospodarske komore, osim PP Orahovice, nastupilo je još osam izlagača iz Hrvatske što je najviše do sada. Sajam obuhvaća sve novosti na tržištu ribe i morskih plodova, od asortimana, načina i vrste prerade, do prezentacije opreme i tehnologije za preradu ribe i pakiranje. Uglavnom je zastupljena morska riba, ali asortiman Panona Mare je naišao na pozitivne reakcije jer su mnogi bili iznenađeni namazima i dimljenim filetom napravljenim od slatkovodne ribe. Definitivno, postoji velika prigoda za nas jer je evidentan trend porasta za bio proizvodima i zdravom hranom – rekla je Katica Petkov iz PP Orahovica.

– Privlačenje pažnje brenda Panona Mare u Bruxellessu svjedoči i posjeta novinara Thomasa Benana, koji je za stručni časopis Eurofish Magazine napravio intervju s predstavnicima PP Orahovica. Eurofish je međunarodna organizacija za razvoj ribarstva središne i istočne Europe i prezentacija u njihovom stručnom časopisu može imati pozitivnog odjeka na tržištu za brend Panona Mare. Tvornica Panona Mare, ne samo da ima izvanredan asortiman proizvoda, već na svojoj web stranici posjetiteljima nudi i zanimljive recepte za pripremu ribe, ali i razne korisne savjete – zaključila je Petkov. (www.icv.hr, vg)