Gospodarstvenici iz Virovitičko-podravske županije na akciji “Kupujmo hrvatsko” u Zagrebu

U Zagrebu je na Trgu bana Josipa Jelačića 17. i 18. rujna održana akcija
Kupujmo hrvatsko u kojoj je sudjelovalo preko 260 sudionika. Na ovogodišnjoj akciji, posredstvom Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Virovitica, predstavilo se i sedam sudionika s područja Virovitičko-podravske županije.

Hrvatska gospodarska komora organizacijom najpoznatije nacionalne akcije Kupujmo hrvatsko u Zagrebu, koja je počela 1997. godine, nastavlja tradiciju promocije domaćih kvalitetnih proizvoda.

„Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije nego što je taj koncept zaživio na društvenim mrežama. Danas se vidi da smo napravili dobar posao jer je hrvatski proizvod postao brend koji prepoznaju svi naši građani. Volio bi da se ta prepoznatljivost ubuduće proširi i na međunarodno tržište“, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović na otvaranju akcije Kupujmo hrvatsko u Zagrebu.
Na akciji Kupujmo hrvatsko u Zagrebu sudionici s područja Virovitičko-podravske županije bili su: Harmund d.o.o. Virovitica, s voćnim rakijama i likerima, OPG Luka Ivoš Gornje Bazje s bučinim uljem, košticama, sjemenkama lana i hladno prešanim uljima, OPG Petar Rakošević sa sokovima i čajevima od aronije, Špoljar Davor d.o.o. Terezino Polje, s bučinim uljima i košticama, te OPG Jasna Doner Slatina, OPG Pemper Virovitica i Pčelarstvo Balint Virovitica, s medom i ostalim pčelinjim proizvodima.

Promocijom nositelja znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, ali i svih ostalih kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova je akcija odigrala najznačajniju ulogu u jačanju svijesti nacije o važnosti kupovanja domaćih proizvoda.

Kroz gotovo četvrt stoljeća promocije domaće kvalitete HGK je pomogla u izgradnji nacionalnog brenda koji prepoznaje sve više kupaca, ali i trgovaca. Danas svi veliki trgovački lanci na svojim policama nude hrvatske proizvode, a prema istraživanjima HGK, čak 86 posto potrošača je spremno izdvojiti više novca za hrvatski proizvod.

To je jako bitno jer kupujući hrvatsko postajemo čuvari domaće proizvodnje. Čuvamo radna mjesta, potičemo konkurentnost i naposljetku, stvaramo bolje sutra za generacije koje dolaze. (HGK)