U Maloj vijećnici Virovitičko-podravske županije danas (petak) održana je radionica povodom izrade Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019.-2025. godine koju provodi Hrvatska turistička zajednica. Izrada tog strateškog dokumenta povjerena je Institutu za turizam iz Zagreba, a projekt obuhvaća izradu operativnih planova za pet slavonskih županija te izradu krovnog plana za Slavoniju.

– Danas imamo tematsku radionicu na kojoj sudjeluju predstavnici Instituta za turizam iz Zagreba i predstavnici turističkog sektora s područja Virovitičko-podravske županije, a u prigodi izrade temeljnog razvojnog regionalnog dokumenta za područje cijele istočne Hrvatske koji pokriva 5 županija istočne Hrvatske, s tim da će u procesu te izrade osim tog dokumenta kao krovnog za područje svake županije biti napravljen i operativni plan rada razvoja turizma – rekao je pomoćnik direktora Turističkog ureda Josip Mikolčić.

IMG 1204

Za potrebe izrade tog dokumenta, peteročlani tim Instituta za turizam obišao je svih pet županija, a u našoj županiji su bili u trodnevnom programu te su obišli već poznate, ali i nove lokalitete.

– Nama kao djelatnicima Turističke zajednice bilo je jako uzbudljivo i dinamično biti svjedokom njihovih reakcija, kada iz prve ruke vide rezultate naših turističkih razvojnih projekata od zelenog i ekološkog turizma u Dravskom pojasu pa sve do priče o Plemićkoj ruti – objasnio je J. Mikolčić te otkrio kako se nada da će se kroz otprilike 10-ak radnih dana u pismenu formu sažeti danas stvoreni sadržaj.

– Dokument bi mogao biti gotov kroz nekih mjesec dana a ja se nekako nadam da će biti gotov za Dane hrvatskog turizma koji se ove godine održavaju u Vukovaru i Osijeku od 2. do 5. listopada – zaključio je pomoćnik direktora Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije. (www.icv.hr, ea)

[g-gallery gid=”548901″]