U Otrovancu u restoranu “Zlatni klas” održana panel diskusija “Dobre prakse i izazovi u promociji seoskog turizma”

Predstavnici Ministarstva turizma i Ministarstva poljoprivrede, Hrvatske turističke zajednice, turistički stručnjaci, članovi Udruge ruralnog turizma Republike Hrvatske iz cijele Hrvatske, pružatelji usluga seoskog turizma s područja Virovitičko-podravske županije, kao i predstavnici Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije i lokalnih turističkih zajednica, lokalnih akcijskih grupa i razvojnih agencija, diskutirali su danas (srijeda) u restoranu “Zlatni klas” u Otrovancu o problematici zakonskog reguliranja seoskog turizma koja priječi početak organizirane promocije ovog posebnog oblika turizma u Republici Hrvatskoj te predstavili dosadašnje dobre prakse u njegovoj promociji.

IMG 2054 Custom

Objekti seoskog turizma, kojih je po procjeni više od 700, ostvaruju prihode od gotovo jedne milijarde kuna. Direktno i indirektno zapošljavaju preko 10.000 osoba te ostvaruju preko 300.000 noćenja. Gledajući ukupan turistički promet RH to je relativno mali postotak, ali je vrlo vrijedan obzirom da ovi objekti djeluju u ruralnom prostoru gdje u otežanim uvjetima poslovanja znatno doprinose razvoju lokalnih zajednica. Ovo se ostvaruje putem plasmana vlastitih poljoprivrednih proizvoda i prerađevina te proizvoda ostalih poljoprivrednih proizvođača iz okolice, zapošljavanjem te privlačenjem turista u turistički nedovoljno poznate krajeve Hrvatske.

IMG 2063 Custom

Na ovoj panel raspravi pod nazivom “Dobre prakse i izazovi u promociji seoskog turizma”, dopredsjednik Udruge ruralnog turizma Hrvatske Janko Kezele tom prigodom je napomenuo da je promocija seoskog turizma u Hrvatskoj relativno slaba, što bi svakako trebalo promijeniti.

-Postoje veliki potencijali, a Ministarstvo turizma je u zadnjih 20-ak godina puno ulagalo u izgradnju, uređenje i opremanje smještajnih kapaciteta u ruralnom prostoru. Duboko smo uvjereni da bi napravili značajniji iskorak u turističkom prometu ove vrste turizma i na taj način da se napravi jedna velika promotivna kampanja. Institucija koja to može napraviti je Hrvatska turistička zajednica. Želimo ih potaknuti i kod njih osvijestiti potrebu da se to učini, jer mi smo pojedinačno gledano manja ili srednja poljoprivredna gospodarstva koja nemamo taj kapacitet da samostalno izguramo jednu takvu priču, koja bi imala veliki značaj na nacionalnoj razini – istaknuo je Kezele.

IMG 2072 Custom

Kako je tom prigodom napomenuo Janko Kezele, Zlatni klas Otrovanec nije slučajno izabran za mjesto ove panel rasprave, koja je organizirana u okviru projekta “Stručno osposobljavanje u cilju jačanja prepoznatljivosti seoskog turizma”, kojeg Udruga ruralnog turizma Hrvatske provodi uz financijsku potporu Ministarstva turizma Republike Hrvatske.

IMG 2055 Custom e1573651297593

-Zlatni klas Otrovanec je član Udruge ruralnog turizma Hrvatske od samog početka. Obitelj Tkalčec ima dugu tradiciju u ugostiteljstvu i seoskom turizmu i spada u značajnije destinacije takve vrste u ovom dijelu Hrvatske. Osim njih, članovi Udruge iz Virovitičko-podravske županije su i Podrum Vineda, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici i OPG Špoljar – rekao je predsjednik Udruge Janko Kezele.

(www.icv.hr, bs, foto: B. Sokele)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content