DAN 112 Prošle godine zaprimili 29 tisuća poziva: Građani prepoznali važnost broja, zlonamjernih poziva sve manje

Operateri Županijskog centra 112 Virovitica prošle su godine “112, izvolite” izrekli 29.197 puta. Svaka sekunda koju provedu u razgovoru s pozivateljem nosi veliku odgovornost i teret. Oni su ti koji će pružiti prvi savjet i preusmjeriti pozivatelja ostalim dežurnim službama. Svake godine 11. veljače obilježava se Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe, na koji se ističe njihova uloga u društvu, trud, smirenost i sabranost u najgorim situacijama.

Već tradicionalno, Županijski centar danas (utorak) posjetio je župan virovitičko-podravski Igor Andrović, u pratnji zamjenika Darka Žužaka. Ondje su ih dočekali voditelj službe Civilne zaštite Virovitica Josip Job, voditelj Županijskog centra 112 Zdenko Čapo i suradnici koji su ih upoznali s radom Centra.

112 2

Voditelj Centra Zdenko Čapo istaknuo je kako je u odnosu na 2018. godinu, u 2019. ukupan broj poziva manji za gotovo 3 tisuće.

– Prošle smo godine zaprimili 20.875 namjenskih, 8.124 nenamjenska i 180 zlonamjernih poziva. U odnosu na godinu prije, kada je zlonamjernih bilo 488, prošla je godina bila izvrsna. To pokazuje da su građani uvidjeli koja je uloga ovog broja i koriste ga samo u situacijama kada im je pomoć zaista potrebna – rekao je Z. Čapo.

Posebno puno posla imali su jučer (ponedjeljak) kada je olujni vjetar poharao cijelo područje Virovitičko-podravske županije. U jednom danu imali su 100 poziva, a samo na području Virovitice vatrogasci su imali 32 intervencije.  (www.icv.hr, ml)

[g-gallery gid=”579375″]

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content