Predstavljen priručnik za komuniciranje u javnom sektoru koautorice Pitomačanke Vlatke Šelimber

Pitomačanka Vlatka Šelimber jedna je od koautorica priručnika za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru pod nazivom Komunikacija od A do uprava, uz Mateju Jalušić, Melitu Pavlek i Ivu Pintauer Šmit. Priručnik u izdanju TIM4PIN-a jučer (petak) je predstavljen u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića u Zagrebu.

Priručnik je zamišljen kao savjetnik početnicima za lakši početak rada u ovom kompleksnom području, ali i kao podsjetnik profesionalcima kako ostati „svjež“ u poslu. Na panel-raspravi održanoj u tom povodu, autorice su progovorile o odnosima s javnošću u javnoj upravi općenito, naglašavajući važnost stalnog usavršavanja. Svaka je govorila o dijelu knjige kojem je dala stručan doprinos.

-Moderna uprava mora usvojiti znanja o upravljanju ljudskim potencijalima, vodstvu i posvećenosti osobnom razvoju jer zadovoljni i stručni ljudi čine uspješne i učinkovite timove, bez obzira na to gdje rade i koji prefiks ispred zanimanja nose. Vjerujem da je takav mentalni sklop potreban i javnoj upravi – istaknula je Melita Pavlek govoreći o vodstvu u javnoj upravi.

Svoj osvrt na posebnosti komunikacije u javnoj upravi u odnosu na realni sektor dala je Iva Pintauer Šmit.

-Sadržajno komunikacija javne uprave prema eksternim javnostima nije ista kao komunikacija u realnom sektoru jer postoje određeni standardi koje treba poštovati. Važno da poruka koju pošalje tijelo javne vlasti jasna i prikladna za sve građane, neovisno o njegovim socio-demografskim obilježjima – dodala je Šmit.

Istaknuvši važnost struke odnosa s javnošću i strateškog korištenja kako tradicionalnih, tako i novih komunikacijskih kanala, Vlatka Šelimber poručila je da je brzina protoka informacija unutar samog tijela javne uprave ono što komunikaciju čini učinkovitom u odnosu prema bilo kojoj javnosti.

-Sinergija s kolegama i nadređenima početak je svakog učinkovitog komuniciranja – naglasila je.

Knjiga Komunikacija od A do uprava obuhvaća područja komunikacijskih strategija i komunikacijskih alata, odnose s medijima, krizno komuniciranje, internetsko (on-line) komuniciranje, komunikaciju s građanima, evaluaciju odnosa s javnošću, protokol, interno komuniciranje, vodstvo i javni nastup.

Izdavanje knjige podržala je Hrvatska udruga za odnose s javnošću, a recenzirali su je prof.dr.sc. Božo Skoko i dugogodišnji praktičar odnosa s javnošću u javnoj upravi Dražen Dretar.

(pitomaca.hr)