Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije danas (petak) je bila domaćin 12. Koordinacije Turističkih zajednica županija Klaster Slavonija. Na početku Koordinacije, predstavnike slavonskih turističkih zajednica pozdravio je zamjenik župana Darko Žužak, te direktorica Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Martina Jakelić sa suradnicima koja je u uvodu istaknula kako je razlog sastanka prvenstveno dogovor oko daljnjih koraka koji će se provoditi tijekom ove, 2020. godine.

-Ono što je važno za istaknuti, danas smo dali zajedničke komentare na Strateški marketinški plan turizma Slavonije s planom brendiranja, a radi se o planu koji je izradio Institut za turizam, a koji bi naglasak trebao staviti na Slavoniju. Unutar tog plana, izrađen je pojedinačni Strateški marketinški plan za svaku županiju. Naša iskustva u Klasteru su više nego dobra, surađujemo desetak godina na zajedničkim aktivnostima na sajmovima i posebnim prezentacijama na kojima se zapravo predstavlja cijeli Klaster imenom Slavonija – naglasila je M. Jakelić.

Jedino takva prezentacija i ima smisla na velikim tržištima jer samostalno su Turističke zajednice neprepoznatljive, a pod zajedničkim brendom se nudi cjelokupna ponuda ovoga područja. Najjači brendovi Virovitičko-podravske županije, kako je istaknula direktorica TZ VPŽ Martina Jakelić, su dva UNESCO-ova prefiksa, rijeka Drava i Park prirode Papuk.

-Imamo, zapravo, puno toga za ponuditi i pokazati. Ono što nas razlikuje od ostatka Hrvatske je Plemićka ruta koju nitko nema. Već smo je prezentirali i na domaćem i na inozemnom tržištu i mogu reći da je izazvala veliku pozornost. Očekujemo i ove godine pozitivne turističke pokazatelje, a tome u prilog ide i nedavno raspisivanje Javnog poziva za turističke i putničke agencije kojim mi subvencioniramo njihove dolaske za organizirane grupe čime potičemo ostvarivanje većeg broja noćenja – istaknula je M. Jakelić.

Strateški marketinški plan s planom brendiranja sudionicima sastanka predstavila je Snježana Boranić-Živoder s Instituta za turizam, kojemu je povjerena izrada ovog dokumenta.

-Kao razlog izrade jednog ovakvog dokumenta potreba je da se svih pet slavonskih županija stavi pod jedan brend kao polazište za sve zajedničke marketinške aktivnosti. Slavonija dijeli puno zajedničkih priča i proizvoda koji će se ujediniti u jednu zajedničku, cjelovitu ponudu prema tržištu – istaknula je Snježana Boranić-Živoder .

Rujana Bušić Srpak, ravnateljica TZ Vukovarsko-srijemske županije i koordinatorica TZŽ Klaster Slavonija naglasila je kako je ovo jedna u nizu koordinacija i kako Turističke zajednice već dugi niz godina surađuju na promociji na inozemnom tržištima gdje se predstavljaju kao jedinstvena regija unutar Hrvatske.

-Svatko od nas je svjestan da nije sam za sebe dovoljan, ali upravo jedna ovakva suradnja i zajednički nastup na velikim tržištima jamstvo su da ćemo se dobro predstaviti i privući što veći broj turista u cijelu Slavoniju – zaključila je R. Bušić Srpak.

Drugi dio koordinacije bio je rezerviran za posjet i obilazak novog kulturno-turističkog sadržaja VPŽ, Gradskog muzeja Virovitica u novoobnovljenom Dvorcu Pejačević. (www.icv.hr, bg; foto: M. Rođak)