U HRS-u održani sastanci pred početak nove sezone: Potpuna digitalizacija rada prilikom registracije igrača i vođenja natjecanja

Foto: hrs.hr

Protekla dva dana u Hrvatskom rukometnom savezu u Zagrebu održana su dva sastanka. U ponedjeljak je bio sastanak čelnih ljudi HRS-a s tajnicima Županijskih saveza i voditeljima svih liga, a u utorak dugo očekivani sastanak Upravnog odbora Hrvatskog rukometnog saveza. Tajnicima i voditeljima liga prezentirane su osnovne smjernice promjena u budućem radu Saveza, dok je Upravni odbor svojim odlukama pravno potkrijepio promjene do kojih će doći u radu.

Odlukom Upravnog odbora Hrvatskog rukometnog saveza nova sezona počinje 26. rujna, kada s natjecanjem startaju sve prve i većina drugih liga. Usvojene su sve odluke vezne uz natjecanja pod ingerencijom Hrvatskog rukometnog saveza: kalendar, imenovani voditelji liga, liste sudaca i nadzornika, donesena je odluka o propozicijama natjecanja za natjecateljsku sezonu 2020./2021., popunjavanju seniorskih liga te odluka o sustavu natjecanja mlađih dobnih uzrasta.

Savez je, shvaćajući teške financijske prilike, maksimalno nastojao smanjiti obveza klubova prema samom savezu i službenih osobama – sucima i nadzornicima.

Do 7. rujna treba biti završen proces preregistracije svih osoba u sustavu Hrvatskog rukometnog saveza. To je prvi korak u potpunoj digitalizaciji u Savezu. Od nove sezone sva natjecanja moći će se pratiti online. U sustavu će se izbjeći papirologije jer će se sve obavljati digitalnim putem.

Ukinuti su: Propisnik o statusu rukometaša, Registracijski propisnik, Postupovni propisnik Registracijskog povjerenstva te Propisnik o ustroju natjecanja, a donesena je odluka o usvajanju Propisnika o ustroju natjecanja te Propisnika o registraciji osoba i klubova te statusu igračica/igrača.

Idućih dana, kada budu objavljeni doneseni dokumenti rukometna javnost će moći pobliže doznati što sve donose usvojene promjene.

(www.icv.hr, mš)