Komunalni info centar tjedno zaprimi 30-ak poziva građana: Prijavljuju probleme vezane uz javnu rasvjetu, rupe u nogostupu i pse bez povodca

Građani Virovitice i prigradskih naselja godinama koriste besplatni telefon 0800 9995, odnosno broj Komunalnog info centra grada Virovitice, na koji 24 sata dnevno mogu prijaviti probleme iz ove domene. Tjedno na ovaj broj zaprimi se tridesetak poziva građana, kaže Damir Škorjanec, zadužen za odgovaranje na njih i potom komunikaciju s tvrtkama ili subjektima koji će krenuti u pomoć.

– Najviše poziva odnosi se na probleme vezane uz javnu rasvjetu. Ljudi zovu da im ne radi svjetlo ispred kuće, da je nešto savinuto, da ‘svjetlo treperi’. Zovu nas i kad imaju problema s vodom, prijavljuju rupe u nogostupima i na cestama, ali i pse bez povodca koji su ih uplašili. Prijavljuju kad su kontejneri prepuni, životinje poput štakora na ulicama, a kod obilnih kiša i oborina pozivi se najčešće odnose na probleme s kanalizacijom i oborinskim vodama – kaže D. Škorjanec.

Uputiti poziv je besplatno. Građani se ne moraju predstaviti, ali je potrebno reći kako je broj s kojega zovu vidljiv. U periodu od ponedjeljka do petka, odnosno, radnim danom, građanima će se D. Škorjanec sam javiti i to u periodu od 7 do 15 sati. Iza tog vremena, kao i vikendom, pozive preuzima automatska sekretarica. Svaki se poziv bilježi, pa će na svaki Damir Škorjanec i reagirati čim ga posluša. Građani svoj problem mogu prijaviti i na mail, poslati fotografiju odnosno one informacije koje će ubrzati postupak rješavanja.

– Surađujemo s tvrtkama Virkom, za pitanje vode i kanalizacije, Poslovnim parkom vezano uz parkirališta, nogostupe i javnu rasvjetu, Florom za pitanja otpada i slično. Ponekad su pitanja koja nam građani postave zapravo u domeni određenih inspekcija, pa ih upućujemo na pravu adresu, kao i sve one koji zovu iz okolnih općina, a njihov problem nije u nadležnosti Grada Virovitice – objašnjava D. Škorjanec.

Nakon što zaprimi poziv, ako je jasan, odmah će kontaktirati tvrtku ili službu. Ako ne može razumjeti o čemu je riječ ili osoba koja je nazvala samo šuti, uzvratno će ju pozvati i zamoliti da objasni o čemu je problem i tako što brže ga riješiti.

-Odmah izdam nalog, no tvrtka potom radi po ukupno prikupljenim nalazima, pa uvijek molim građane za strpljenje, da će žarulja biti popravljena za koji dan, a ako prođe sedam dana, neka nas ponovno nazovu. Uglavnom to bude riješeno – kaže D. Škorjanec.

KONTROLA ZADATAKA

Snimljene prijave svojevrsna su kontrola kvalitete rada službi, kaže gradonačelnik Ivica Kirin. Ispričao je anegdotu u kojoj je i sam, prije dosta godina, prijavio da ne radi jedna žarulja na rasvjetnom tijelu u njegovom kvartu, Požarima.

– Znate koliko je trebalo da se ta žarulja zamijeni? Došli su nakon šest mjeseci – sa smiješkom kaže Kirin koji ističe kako se takve situacije danas ne smiju događati. Svaki poziv tako ostaje zabilježen i točno se zna kada je zaprimljen i kada je konkretan problem prijavljen. Način je to na koji se uspostavlja direktna odgovornost onih koji posao nisu obavili, a za koji su zaduženi. Ujedno, građani prečesto drvlje i kamenje bacaju na službe koje za to nisu odgovorne, pa se lako provjeri je li osoba dobila prave informacije i je li upućena na točnu instituciju koja joj može pomoći.

Za hitne intervencije nema opravdanja za čekanje, kaže Kirin, što će Grad uvijek i platiti, a drugo je na zaduženim tvrtkama da posao obave na vrijeme. Najavio je kako se traži programsko rješenje da se svi prijavljeni komunalni pozivi u budućnosti objave i na internetu, kako bi građani sami bili upoznati kada su nešto prijavili, što su prijavili drugi i što se radi po tom pitanju.

-Najvažnije nam je da su ljudi prihvatili ovaj broj kao bazu na kojoj mogu prijaviti komunalni problem i pozivam ih da to i dalje čine, a naše službe i zadužene tvrtke učinit će sve da ga što prije otklone – obećao je gradonačelnik Ivica Kirin.

KOMUNALNI INFO CENTAR GRADA VIROVITICE

Besplatni telefon: 0800 9995, Fax: 801-587
e-mail: [email protected]

Što možete prijaviti: nedostatke, hitne popravke, otklanjanje nedostataka na: cestama, javnoj rasvjeti, nogostupima, javnim površinama, drveću, kanalizaciji, vodovodu, plinu, parkiralištima, fasadama…

RADNO VRIJEME: radnim danom od 7 do 15 sati, od 15-7 sati i vikendom 0-24 automatska sekretarica

(www.icv.hr, mlo)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content