Konferencija o sajmovima: Unatoč internetskoj kupovini, sajamske manifestacije su i dalje izvrstan način komunikacije s kupcima

blank
Foto: OBŽ

7. Konferencija o sajmovima, u organizaciji časopisa Suvremena trgovina i Osječkog sajma pod nazivom “Transformacija sajamske industrije – Sajmovi – učinkoviti poslovni alat” održana je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Kroz stručna izlaganja i rasprave razmotreno je niz tema  značajnih za taj gospodarski sektor, uz pronalazak odgovora na to zašto se širi broj sajmova i povećava broj izlagača unatoč novim oblicima poslovne komunikacije, te analizu događanja koja su dovela do uzleta sajamskog poslovanja.

Organizaciju Konferencije na temu sajmovanja pozdravio je i župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić koji je naglasio kako je vrijeme da i Osijek kao najveći grad na istoku Hrvatske dobije primjeren sajamski prostor. 

– Osijek treba biti grad u kojem se sajmuje, a u tom smjeru djeluje i Osječko-baranjska županija planiranom gradnjom Gospodarskog centra u Osijeku jer je  Osijek četvrti grad po veličini u Hrvatskoj i najveći grad na istoku zemlje te kao takav mora imati primjeren sajamski prostor. Upravo iz tog razloga prije tri i pol godine, Osječko-baranjska županija inicirala je projekt izgradnje GC-a, a u idućih desetak dana potpisat ćemo ugovor s izvođačima radova vrijednih 47 milijuna kuna. Radi se o izuzetno modernom prostoru potpuno primjerenom sajmovanju i zahtjevima izlagača koji će ondje nuditi svoje proizvode. Želja nam je da se sajmovi održavaju što češće, a na Konferenciji poput ove dobivamo saznanja koje su to aktivnosti, ali i izazovi s kojima ćemo se susretati u organizaciji sajamskih manifestacija. Svjesni smo da su sajmovi, unatoč modernim izazovima internetske kupovine, i dalje izvrstan kanal komunikacije s kupcima – kazao je župan Anušić.

(www.icv.hr, tj)