Nakon dvogodišnje pauze, u Barceloni je od 26. do 28. travnja ponovo u tijeku najveći svjetski sajam ribe, Seafood Expo Global 2022, na kojem je svoje proizvode predstavio i brand Panona Mare Poljoprivrednog poduzeća Orahovica. Panona Mare na sajmu sudjeluje u organizaciji Hrvatske gospodarske komore kao jedan od 13 hrvatskih izlagača.
Na Seafood Global Expo sajmu sudjeluje više od 1.500 izlagača iz 76 svjetskih zemalja, a hrvatski brand Panona Mare jedan je od tek pet izlagača slatkovodne ribe te je pažnju posjetitelja privukao kao jedini brand koji je na ovogodišnjem sajmu po prvi put predstavio novi ready-to-eat panirani program slatkovodne ribe. Seafood Expo Global vodeći je svjetski sajam ribe, a izlagači na sajmu predstavljaju novu opremu i tehnologiju za preradu ribe i njeno pakiranje, novitete u asortimanu, načinima i vrstama prerade ribe te marketingu i prodaji ribljeg asortimana.
– Našu ponudu čini najkvalitetnija slatkovodna riba uzgojena i svježe izlovljena iz vlastitih ribnjaka u strogo kontroliranim uvjetima koji osiguravaju svježinu i visoku kvalitetu ribe. Uz proizvode svježe cijele očišćene ribe, odrezaka, fileta i ribljih delikatesa. Na ovom sajmu po prvi puta predstavljamo proizvode smrznute i panirane ribe prilagođene potrebama potrošača, jednostavnijoj pripremi i ukusnijoj konzumaciji ribe, stavljajući naglasak na kvalitetu i nutritivnu vrijednost proizvoda. Konstantnim ulaganjem u kvalitetu naša riba našla je svoje mjesto na svim važnijim tržištima Europe, a novi proizvodi s kojima tek krećemo na tržište, rezultat su stalnog praćenja trendova i potreba tržišta te ulaganja u tehnologiju, istraživanje i razvoj proizvod- rekao je predsjednik Uprave PP Orahovice Saša Breznik te naglasio kako su komentari koje su dobili na novo predstavljene proizvode bili izuzetno pozitivni.
Panona Mare najveći je hrvatski proizvođač slatkovodne ribe te jedini prerađivač slatkovodne ribe koji će ponuditi panirani program. Novim proizvodima PP Orahovica želi se predstaviti i novim konzumentima te prikazati potencijal slatkovodne ribe, a panirani program će se na policama hrvatskih trgovina naći ove jeseni. Uz domaće tržište, Panona Mare svoje proizvode izvozi u Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Srbiju i Poljsku te na ova tržišta planira početi izvoziti i panirani program.
Predstavljanju programa branda Panona Mare doprinio je i chef Tomica Đukić koji je do sada razvio brojne recepte sa slatkovodnom ribom. Posjetitelji sajma na hrvatskom štandu mogu degustirati jela chefa Đukića.
– Slatkovodna riba manje je zastupljena na globalnom tržištu, no ima veliki potencijal koji različiti prerađivači, ugostitelji, trgovački lanci pa i chefovi počinju prepoznavati. Brojne su mogućnosti kreiranja jela koja iznenađuju okusom i kojih se ne bi mogli posramiti ni najprestižniji svjetski restorani. Vjerujem da će slatkovodna riba postati sve popularnija i traženija – kako u ugostiteljstvu, tako će je i krajnji korisnici sve više uvrštavati u svakodnevni menu- zaključio je chef Tomica Đukić.
(www.icv.hr, vg)