Abeceda medijske pismenosti: Dr. Sanea Mihaljević otkriva nam jesmo li pod utjecajem fenomena FoMo i “phubbing”

Kako su pametni telefoni i sve što donose počeli mijenjati „naš mozak“, kako tehnologija i digitalan sadržaj utječe na djecu i mlade, kako se očituju simptomi fenomena FOMO (engl. fear of missing out), koji se prevodi kao “strah od propuštanja” (kad u strahu da ne bi propustili neki događaj stalno provjeravamo notifikacije, pod nastavom, u društvu, na radnom mjestu, sastancima ili druženju) i fenomena „phubbing“ (kombinacija riječi „phone” (telefon) i “snubbing” (ignoriranje, odbijanje)), a odnosi se na praksu ignoriranja drugih ljudi i fokusiranja na pametne telefone tijekom međusobne komunikacije…

Jesmo li i sami time zahvaćeni, kako si pomoći, kako napraviti ravnotežu između potrebe da budemo u toku, obaviješteni, informirani i uvijek dostupni drugima, ali i naći vremena za realan život, odmor i svoje vrijeme – na to i druga pitanja u novoj emisiji Abeceda medijske pismenosti odgovara nam naša gošća, psihijatrica dr. Sanea Mihaljević, voditeljica službe za mentalno zdravlje u okviru županijskog Zavoda za javno zdravstvo “Sv. Rok” .

Otkriva nam i što je “ADHD lajk sindrom” i kako se smanjenjem vremena koje se provodi za ekranom simptomi zapravo počinju povlačiti, pa i nestaju. Emisiju poslušajte u programu ICV radija danas (srijeda) s početkom u 18 sati. (www.icv.hr)

 

 

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content