Frizerska posla – dobra komunikacija s frizerom

Iako ste navikli na svog frizera i u salonu se osjećate kao kod kuće, neka pravila ponašanja ipak treba poznavati. U frizerskom salonu, kao i kod doktora, zubara ili u banci, postoje određena pravila koja je poželjno poštivati kako bi svima bilo ugodnije.
Frizeri su otkrili što ih “smeta” kod njihovih klijenata i u skladu s tim trebate znati nekoliko stvari.

Kašnjenje na dogovoreni termin
Kašnjenje remeti frizerov raspored i dogovorene termine, te izaziva lančanu reakciju uslijed čega se kasni s ostalim klijentima. Ako mi kasnimo, i ostali će kasnije doći na red.
Osim toga, vaša usluga će zbog kraćeg vremena biti na brzinu napravljena jer će frizer morati brže šišati i fenirati, a to vjerojatno ne želite.

Zapričavanje frizera
Šišanje traži koncentraciju. Ako će frizer pričati s vama preozbiljno i predugo, neće biti koncentriran na uslugu. Savjet: bolje svog frizera pozovite na kavu i onda popričajte.

Dress code
Izbjegavajte dolčevite i tešku odjeću kada odlazite kod frizera jer će se vlasi uvući u odjeću i proganjat će vas osjećaj „pikanja“. Lakše je šišati ako je vrat slobodan. Ako bojite kosu, nemojte obući preskupu i najnoviju odjeću, uvijek postoji mogućnost da boja kapne na odjeću.

Realni zahtjevi
Ako ste zaželjeli novu frizuru i u salon dođete sa slikom Beyonce, morate znati da vjerojatno nemate oblik lica i vrstu kose poput nje pa će najvjerojatnije izgledati malo drugačije. Nađite kompromis i poslušajte savjete frizera. Nikada nemojte frizeru govoriti kako da to radi jer se on se za to školovao i zna kako će to postići. Svakako naglasite sve detalje koji su vam važni prije početka usluge, npr. želim šiške do obrva…

Nemojte tračati o svemu i svačemu
Ako ste u salonu ljepote, ne znači da morate o svemu tračati. S jedne strane možete učiniti da frizeru bude neugodno, s druge strane nikada ne znate tko se sve nalazi u salonu i poznaje li možda netko osobu koju tračate. Znate onu “mali je svijet“. Na kraju nikada ne znate, možda pored vas sjedi vaš budući šef koji će se prisjetiti kako ste „lijepo pričali“ o nekome.

Pogađanje za cijenu
Jedno od nezgodnih pitanja je svakako pogađanje cijene u salonu. Hoćete li ostaviti bakšiš ili ne, to je vaša osobna stvar, međutim pogađanje cijene u salonima je vrlo nezgodno pitanje jer svaka usluga ima svoju cijenu. Da biste izbjegli veća iznenađenja, prije usluge pitajte koliko će ona koštati pa ako smatrate da je preskupo za vas, još uvijek imate vremena promijeniti zahtjev i tražite nešto drugo. (Virovitički list; foto: Ilustracija)