Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, nagrađuje svoje partnere, vlasnike smještajnih objekata koji kontinuirano pružaju gostima odlično korisničko iskustvo i dodjeljuje im nagradu Guest Review Award 2017. Tako je ove godine i na adresu Hotela Kurije Janković u Kapeli Dvoru stigla jedna lijepa vijest. Naime, kao rezultat predanog rada da gostima hotela pruže izvrsno korisničko iskustvo, dobitnici su nagrade “Booking.com Guest Review Award 2017.”. Izvanredno je postignuće konstantno držati ovako visoku ocijenu (9.2).
U Hrvatskoj je nagradu dobilo 24 395 objekata svih vrsta s ukupnom prosječnom ocjenom recenzija od 9,0. Također, 243 objekata ostvarilo je savršenu ocjenu 10, što pokazuje njihovu predanost cilju da korisnicima omoguće nezaboravan boravak. U top 20 najnagrađivanijih gradova Hrvatska se našla s čak četiri – Split koji se nalazi na drugom mjestu odmah nakon Rima, Zadar i Dubrovnik koji se nalaze na 9. i 10. mjestu i Zagreb koji se nalazi na 19. mjestu. Prema broju dobivenih nagrada Hrvatska se ove godine popela s 9. (2016.) na 6. mjesto.
Kurija Janković je danas hotel baština s četiri zvjezdice. Raspolaže s 18 komfornih dvokrevetnih soba, a gostima su na raspolaganju caffe bar, restoran, soba za sastanke, konferencijska dvorana, suvenirnica i bicikli. Hotel se nalazi na mjestu gdje Slavonija grli Podravinu i u okruženju UNESCO Prekograničnog rezervata biosfere Mura-Drava-Dunav.
Tvrtka Booking.com, čija je misija omogućiti ljudima da istraže cijeli svijet, ulaže u razvoj digitalne tehnologije kako bi putovanje učinila što lakšim. Booking.com povezuje putnike s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, uključujući sve vrste objekata, od apartmana, kuća za odmor i obiteljskih smještaja s doručkom do luksuznih resorta s 5 zvjezdica, kućica na drvetu pa čak i iglua. (www.vecernji.hr, icv.hr, foto: Matija T. & Facebook)