GLAVNA SESTRA INTERNE Sestra Suzana uvijek ima strpljenja za članove obitelji, kao i kolege koji uče iz njenog iskustva

Zdravstveni djelatnik trebao bi stvoriti otvorenu i podržavajuću atmosferu za pacijenta, a koji je uvijek na prvom mjestu. Temelji su to poziva medicinske sestre ili tehničara, kaže nam Suzana Cindrić, glavna sestra Službe internističkih djelatnosti i glavna sestra Odjela za endokrinologiju, dijabetes i hematologiju virovitičke Opće bolnice. Uz organizaciju rada na odjelima, planiranje rada, sudjelovanje u istraživačkom radu, edukaciji učenika, ali i pacijenata koji dobiju dijagnozu dijabetesa, sestra Suzana uvijek ima strpljenja i za članove obitelji, kao i kolege koji uče iz njenog iskustva.

– Uvijek sam polazila od toga da zaposlenike tretiram kao najveću vrijednost, s dignitetom i poštovanjem, da svatko osjeća da je njegov rad značajan za postizanje zajedničkih ciljeva, boljih rezultata pri radu. Neovisno o tome koliko je zaposlenik mogao dati s obzirom na stručnost, znanje i kompetencije – kaže sestra Suzana, koja ističe kako je ta podrška cijeloj struci važna jer ovisi o tome kako će tko pristupiti svom poslu, obvezama, ali i jedni drugima u ovom poslu, u kojem je. Posao koji obavljaju je kompleksan, pacijenata je puno, medicinske sestre i tehničari često se nađu u stresnim i ranjivim situacijama, neovisno o tome koliko su edukacija prošli i koliko iskustva imaju. Jer, uvijek je potrebno vratiti se na početak, smatra sestra Suzana, na razlog zašto će netko odabrati zvanje medicinske sestre.

– Odlučiti se raditi ovaj posao i biti medicinska sestra ima samo jedan glavni uvjet: voljeti čovjeka. Ja sam se u svom poslu našla i svoj posao volim. Volim njegovu raznolikost u kojoj se krije velika privlačnost našeg posla. Biti medicinska sestra je jedinstven poziv koji traži ono najljepše u ljudskom biću – humanost, predanost i ljubav prema čovjeku – mišljenja je naša sugovornica koja mlađe kolege podučava da je jako važno raditi na komunikaciji s pacijentima i da taj odnos, uz to što je profesionalan, uvijek mora biti topao, susretljiv i neposredan, od prvog do zadnjeg kontakta. (www.icv.hr, mlo)