HAKOM otkriva kako najlakše riješiti problem s operatorom i napisati prigovor

Od ove godine HAKOM će dio svojih aktivnosti informiranja i edukacije korisnika elektroničkih komunikacija obavljati i putem videa, za one korisnike koji preferiraju video kao način edukacije ili dolaska do informacija o svojim pravima ili obavezama operatora.

Prvi takav video vezan je uz zakonom propisani postupak rješavanja nekog problema koji korisnik može imati sa svojim operatorom, od neispravnog i previsokog računa ili nedovoljne kvalitete usluge do svih onih slučajeva u kojima korisnik smatra da operator nije postupio prema važećem ugovoru. Na taj način svaki korisnik usluga elektroničkih komunikacija može svoj problem riješiti bez izravnih troškova i dugotrajnog sudskog postupka, a konačna odluka HAKOM-a je obvezujuća za operatora. Isto tako, HAKOM koristi sporove koje korisnici pokreću protiv operatora kao informaciju i putokaz što na tržištu treba mijenjati kako bi se ono što bolje uredilo.

Drugi takav video, koji je trenutno u izradi, bavit će se promjenama propisa pri sklapanju ugovora putem telefona, koje stupaju na snagu 1. kolovoza ove godine. Naime, od tog datuma ugovor dogovoren s operatorom putem telefona smatrat će se sklopljenim tek nakon naknadne potvrde suglasnosti korisnika na operatorovu ponudu, koja će morati biti prethodno dostavljena korisniku na trajnom mediju. (www.icv.hr, HAKOM)