NAŠA ŽUPANIJA SVE PRIMAMLJIVIJA TURISTIMA J. Mikolčić: Turizam je industrija doživljaja, a to je ono na čemu predano radimo

Kada čujemo riječ „turizam“ velika većina nas pomisli na onaj jadranski. Iako dio javnosti još uvijek s otvorenom dozom nepovjerenja doživljava provođenje godišnjeg odmora u kontinentalnom dijelu države, brojke govore da je sve više onih koji su aktivni dionici kontinentalnog turizma. I to ne male brojke, objašnjava pomoćnik direktorice Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Josip Mikolčić.

– Prošle 2018. godine Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije zabilježila je povećanje broja noćenja za čak 60 posto – kaže J. Mikolčić. – Ono s čim smo osobito zadovoljni i na što smo ponosni je da održavamo to prošlogodišnje povećanje. Za prvih sedam mjeseci na području naše županije bilježimo nevjerojatan iskorak na području općine Čačinci u povećanju broja noćenja od čak 73 posto. Iza toga slijede Voćin s 21 posto, Orahovica i Virovitica s 15 posto te općina Lukač s 14 posto. To su gradovi i općine u koje se intenzivno ulagalo, bilo u turističku infrastrukturu ili druge objekte koji su neposredno povezani s turizmom – pojašnjava.

Papuk 1 Planinarski dom Jankovac

Veliko povećanje noćenja općini Čačinci je donijelo asfaltiranje ceste u dužini od pet kilometara, od Slatinskog Drenovca do Jankovca, koja je bila izazov za svačiji automobil. U prva tri mjeseca nakon obnove te „uništavateljice automobila“ Park prirode Papuk je zabilježio nevjerojatnih 300 posto povećanja dolazaka što je dokaz da su ulaganja u turizam na području naše županije ispravna, opravdana i dohodovna, smatra J. Mikolčić.

Kakve će uspjehe po pitanju dovođenja turista u naš kraj polučiti projekti koji su sada pri samome dovršetku, vidjet će se iduće godine.

Josip Mikolčić

– Turizam je industrija doživljaja i kad nešto radite i kreirate u toj sferi, morate ugraditi elemente doživljajnosti. Informativno edukativni centar ‘Dravska priča’ u Noskovcima jedan je od najčudesnijih posjetiteljskih centara u ovom dijelu Hrvatske i Europe. Kompleks dvorca Pejačević u Virovitici i njegov pripadajući perivoj će biti jedno od najvećih iznenađenja na nacionalnoj turističkoj sceni. Centar za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju je predivan kompleks dvorca s pripadajućim objektima i perivojem veličine čak osam hektara i 15 smještajnih jedinica. Hotel Kurija Janković u Kapela Dvoru proširio je ponudu nizom dodatnih sadržaja koji su povezani s ciklo turizmom, rekreacijom, sportom i wellnessom. Sredinom lipnja dovršen je Interpretacijski centar ‘Petar Preradović’ u Grabrovnici koji predstavlja osobit doprinos kulturno-turističkoj ponudi. Njegov sadržaj predstavljen je na nevjerojatno jak, razumljiv, sugestivan, emotivan i doživljajan način – zaključuje J. Mikolčić koji upravo tu emocionalnu komponentu kojom ljudi doživljavaju svoje putovanje i odmor smatra neizostavnom u kreiranju turističke ponude.

dvorac jankovic suhopolje 21 Custom e1560889930366
foto: ilustracija, K. Toplak

Vrlo bitna stavka u toj priči su i ljudi koji su uključeni u sve te projekte i koji se brinu kako bi rezultati projekata zaživjeli i postali dostupni za korištenje i uživanje stanovnicima svoje županije, putnicima namjernicima i svim posjetiteljima.

– U taj dinamičan proces i veliki izazov uključena je jedna prava mala vojska ljudi. To su kolegice i kolege iz sustava turističkih zajednica, ljudi iz jedinica lokalnih uprava i samouprava koji definiraju razvojne politike na svojim područjima, svaki onaj načelnik i gradonačelnik te, u našem slučaju, naš župan, ali i naši divni poduzetnici koji se moraju ohrabriti napraviti prvi korak, pa drugi i treći jer ti koraci, u odnosu na turističke korake u jadranskoj Hrvatskoj, su kao koraci koje astronauti rade na Mjesecu. Odvijaju se u jednom sasvim drugom stanju i atmosferi i stoga je svaki takav korak i iskorak jako dragocjen – slikovito opisuje Josip Mikolčić i zaključuje kako će upravo ljudski trud, predanost i optimizam donijeti plodove. (www.icv.hr, ea)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content