Na pruzi Virovitica – Pitomača dovršene gotovo dvije trećine radova

Obnova pruge na dionici Virovitica – Pitomača (21 km), koja je započela u ožujku ove godine, izvodi se predviđenom dinamikom – piše HŽinfra. U jednome trenutku pandemija koronovirusa prekinula je radove, no taj je zaostatak nadoknađen pa se od svibnja radovi izvode punim intenzitetom.

Uz obnovu otvorene pruge projektom su obuhvaćeni radovi u kolodvorima Pitomača i Špišić-Bukovica te u stajalištima Virovitica Grad i Vukosavljevica, gdje je predviđeno uređenje površine za prihvat putnika. Uredit će se i 22 željezničko-cestovna prijelaza tako što će se ugraditi sintetička podložna konstrukcija i prilazne rampe.

IMG 20201014 124833 web

Radovi se trenutačno izvode na dionici Virovitica – Špišić-Bukovica, u kolodvoru Špišić-Bukovica te u stajalištima Vukosavljevica i Virovitica Grad.

Na navedenoj dionici izvodi se dopuna kolosijeka tucanikom kao priprema za strojnu regulaciju kolosijeka te priprema za predizanje dugoga tračničkog traka. U kolodvoru Špišić-Bukovica ugrađuju se jedna od skretnica i tamponski sloj, dok se u stajalištima Vukosavljevica i Virovitica Grad izvode radovi na peronima.

hz pruga prijelaz

Prema planiranoj dinamici, slijede radovi na strojnoj regulaciji kolosijeka, dopuni tucanika, zamjeni skretnica u kolodvoru Pitomača, predizanju dugoga tračničkog traka, zamjeni mosne građe na mostu Ođenica te ugradnji sintetičkog popođe na željezničko-cestovnim prijelazima.

prijelaz podgorje

Obnova pruge od Virovitice do Pitomače vrijedna je 165 milijuna kuna (bez PDV-a) i financira se iz komercijalnoga kredita s državnim jamstvom. Po završetku radova, a što se očekuje u rujnu 2021., dionicom će vlakovi prometovati brzinom od 100 km/h, što će skratiti vrijeme putovanja i učiniti ga sigurnijim. (www.hzinfra.hr, foto: HŽ, M. Rođak)

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content