“Ulovi lika s weba koji tvoje eure vreba”: Na tribini u Đurđevcu govorili o internetskom kriminalu, opasnostima te mjerama prevencije i zaštite

Županijsko Povjerenstvo za ravnopravnost spolova u suradnji s Policijskom upravom koprivničko-križevačkom organiziralo je u srijedu, 7. veljače tribinu u okviru preventivne kampanje naziva “Web heroj”, pod sloganom “Ulovi lika s weba koji tvoje eure vreba”, koja se provodi kako bi se što većem broju građana približila važnost znanja o pojavnim oblicima kibernetičkog, odnosno internetskog kriminala, opasnostima te mjerama prevencije i zaštite.

Predsjednica Povjerenstva Verica Rupčić, kao moderatorica je naglasila kako ovaj projekt provodi Služba kibernetičke sigurnosti i Služba prevencije Ravnateljstva policije u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2024. godine, a s ciljem povećanja razine kibernetičke sigurnosti na području Hrvatske i EU.

Tribini su prisustvovali zamjenik župana KKŽ Ratimir Ljubić, pročelnice Ljubica Belobrk Flamaceta i Ana Mušlek, ravnateljice županijskih Ustanova Draženka Vadla, Melita Birčić, Željka Kolar i Kristina Sočev. U velikom broju su prisustvovali članice i članovi udruga umirovljenika i udruga žena s područja đurđevačke Podravine.

Predavanje su održali djelatnici policije Maja Gregurović i Igor Grgić Lovreković iz ureda načelnika Policijske uprave koprivničko-križevačke.

Obrađene su teme uz prezentaciju:

  • investicijske prijevare, koje najčešće uključuju ponude za unosna ulaganja poput dionica, obveznica, kriptovaluta, plemenitih metala, zemljišta i drugo. Uz primjere iz života prezentirani su načini kako prepoznati upozoravajuće znakove te što se može poduzeti.
  • direktorske prijevare
  • prijevare pri online kupnji
  • “romantične prijevare”
  • krađa identiteta putem interneta te SMS-a
  • “lažne stranice braka”
  • lažne stranice banaka
  • krađa identiteta pozivom
  • zlonamjerni programi za mobilne uređaje

Kampanja “Web heroj” je ponajviše usmjerena na tri ciljane skupine: opću populaciju građana, posebice osobe starije životne dobi, žene i djecu te na poslovne subjekte.

Tribina je održana u interaktivnom obliku te su sudionici aktivno sudjelovali kroz primjere i iskustva iz života. Bilo je i konkretnih pitanja, uz odgovore predavača i savjete kako postupiti u raznim slučajevima. Svima su podijeljene i brošure sa svim elementima kampanje.

Predsjednica Rupčić je na kraju pozvala sve nazočne da podijele saznanja i informacije koje su čuli na tribini. Da o tim temama razgovaraju u svojim okruženjima, u obiteljima, među prijateljima, članicama i članovima udruga i u javnosti kako bi informacije došle do što većeg broja ljudi i da se na taj način zajednički doprinese cilju da se ljudi osvijeste i da se ova pošast raznih internetskih prijevara smanji.

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content