U sklopu Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava „Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole“, Razvojna agencija VIDRA prijavila je projekt „Rekonstrukcija zgrade Osnovne škole „Davorin Trstenjak“ Čađavica“ u iznosu od 1.137.137,58 eura. Prijavitelj projekta je Virovitičko-podravska županija, a projekt će se provesti u suradnji s Razvojnom agencijom VIDRA.
Cilj projekta je osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole što se ostvaruje rekonstrukcijom zgrade unutar postojećih gabarita jedne učionice kapaciteta za četrnaest učenika s pratećim sadržajem te uređenjem okoliša. Ciljna skupina su svi učenici osnovnoškolskog programa koji će pohađati Osnovnu školu “Davorin Trstenjak” Čađavica te koji će biti obuhvaćeni cjelodnevnom školom.
Svrha projekta rekonstrukcije i opremanja Osnovne škole “Davorin Trstenjak” Čađavica je osigurati adekvatne infrastrukturne uvjete za jednosmjenski rad i uvođenje cjelodnevne škole, čime bi se omogućilo kvalitetnije obrazovanje za sve učenike, bez obzira na njihovu socio-ekonomsku pozadinu. Kroz realizaciju ovog projekta, škola će moći poboljšati obrazovni proces, smanjiti opterećenje učenika, nastavnika i roditelja te osigurati uvjete za cjelodnevnu nastavu koja pruža dodatne obrazovne i društvene koristi. Projekt ima za cilj poboljšati kvalitetu života djece i mladih u općini Čađavica te stvoriti poticajnije uvjete za njihov razvoj, učenje i odgoj.
Predloženi projekt u potpunosti je u skladu s ciljevima i prioritetima Javnog poziva budući da se odnosi na izgradnju, rekonstrukciju i opremanje osnovne škole u općini Čađavica kojom će se poboljšati kvaliteta života djece i mladih u općini te će se stvoriti poticajniji uvjeti za njihov razvoj, učenje i odgoj na slabije razvijenom području Općine Čađavica. Realizacijom navedenog projekta pridonijet će se kvaliteti obrazovanja i životnom standardu djece, a sve u svrhu sprečavanja iseljavanja stanovništva iz općine.
Trenutačno stanje školske infrastrukture i opreme daleko je ispod standarda potrebnih za organizaciju jednosmjenskog rada i uvođenje cjelodnevne škole. Nedostatak adekvatnog prostora i opreme otežava rad učenicima i nastavnicima i dodatno produbljuje obrazovne nejednakosti. Jedna od ključnih investicija u odgojno-obrazovnom sustavu je omogućiti da 100 % učenika osnovnih škola pohađa nastavu u jednoj smjeni. Navedenim ulaganjem će se osigurati bolji uvjeti za učenje i poučavanje te će se omogućiti pohađanje nastave u jednoj smjeni svim učenicima Osnovne škole „Davorin Trstenjak“ Čađavica.
(ravidra.hr)