TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA Na tribini saznali kako izgraditi osobni branding i uzdići se u potrazi za poslom

U sklopu 13. tjedna cjeloživotnog učenja koji ove godine traje od 30. rujna do 6. listopada, jučer je (petak) u Gradskoj knjižnici i čitaonici održana tribina pod nazivom „Osobni branding i korištenje društvenih mreža u potrazi za poslom“. Cilj ove tribine, nastale suradnjom Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Virovitica i Savjeta mladih grada Virovitice, jest stvaranje osobnog imidža koji je izrazito bitan u dobu u kojem živimo, dobu globalizacije i velike konkurentnosti na tržištu rada.

-U današnje vrijeme izrazito je važno raditi na digitalnom identitetu koji nas čini dostupnima na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i osobito Linked-In, koja je poslovna društvena mreža. Uz to važno je raditi i na osobnom brandingu i u stvarnom svijetu pazeći pritom na to kako komuniciramo s kolegama, kako izvršavamo zadatke i kako se prikazujemo jer naša cjelokupna pojava utječe na naš osobni brand – istaknula je psihologinja Dragana Jandrić, stručna savjetnica za profesionalno savjetovanje i rehabilitaciju koja je u svome predavanju kao odličan primjer istaknula najpopularniju Virovitičku domaćicu, Sanju Mijac, koja je preko bloga uspjela stvoriti vlastiti brand i otvoriti obrt. 

IMG 20191004 180534

-Danas se prvo najvažnije odlučiti i postati odgovoran prema sebi. Treba donijeti vlastite odluke te odlučiti što točno želimo u životu. S obzirom da se stanje na tržištu rada izuzetno promijenilo, trenutno je nedostatak radne snage, a kako bi se to promijenilo, svaako trebamo poraditi i na osobnom brandingu. Postati svjesni onoga što je najčešće vidljivo drugim ljudima, odnosno ono što prezentiramo van kroz društvene mreže, kroz komuniciranje putem digitalnih mreža. Upravo zato su ovakve tribine od velike važnosti jer sve više tražimo posao preko on-line servisa kao što su to burze rada HZZ-a gdje vidljivi životopisi preko kojih nas onda često i sami poslodavci gledaju – rekao je Hrvoje Belobrk, predstojnik Zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Virovitica te dodao kako će poslodavac nakon prijave ili razgovora s kandidatom gotovo uvijek provjeriti profile na društvenim mrežama kako bi što bolje procijenio osobu koju planira zaposliti.  

Prisutne na tribini pozdravila je Mirela Krmpotić koja je istaknula kako je ova tema usko vezana sa Savjetom mladih, kojemu je, kao savjetodavnom tijelu, dužnost upoznavati mlade ljude s svojim novim vještinama i novim načinima kako bi mogli pronaći posao ili se usavršiti u nekom zvanju težeći pritom željenom poslu. (www.icv.hr, lmh) 

[g-gallery gid=”554805″]

 

 

 

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content