CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB Sustav radi, isplate redovite, digitalizacija ubrzala poslovanje

Centri za socijalnu skrb, unatoč mjerama zaštite od koronavirusa, redovno rade s korisnicima, a jedan dio posla prebacili su i u online sferu. Pokazalo se to kao dobra praksa, kaže Marija Bajan-Prokl, ravnateljica Centra za socijalnu skrb Virovitica. To se ponajprije odnosi na zahtjeve za različitim vrstama pomoći, a koji korisnici mogu poslati Centru putem elektroničke pošte, kao i druge dokumentacije zbog koje više ne moraju osobno dolaziti u ustanovu.

– Pojačana je koordinacija i suradnja sa svim institucijama s kojima surađujemo i to putem suvremenih tehnologija, što je pokazalo kako država dobro funkcionira online te je značajno ubrzalo neke postupke za naše korisnike – istaknula je M. Bajan-Prokl.

RADE NA SVIM PODRUČJIMA, REDOVNO PRUŽAJU USLUGE

Zahvaljujući organizaciji i provedenim mjerama, Centar, kaže, danas radi na svim područjima i redovnom pružanju usluga.

– Svaki stručni radnik u telefonskom je kontaktu sa svim svojim korisnicima. Redovno idu sve socijalne isplate, rade se revizije, podnose novi zahtjevi. U slučaju potrebe, bez obzira na situaciju, stručni radnici i dalje izlaze na teren, koristeći opremu. Izvršavaju i terenske izvide, kontakte s korisnicima i ponosni smo što sustav funkcionira.

CZS sustav
foto: privatni arhiv

Pritom moram zahvaliti svim našim korisnicima koji su pokazali da su itekako svjesni situacije u kojoj se svi nalazimo, da se pridržavaju mjera i da su pokazali razumijevanje, podršku i suradnost. Zahvaljujem i svim zaposlenicima u socijali, kao i zaštitarskoj službi koja osigurava da oni korisnici koji moraju osobno doći u Centar ovdje mogu u miru dobiti sve što im je potrebno – ističe M. Bajan-Prokl.

Za sva pitanja, zamolbe, prava i ostalo, Centar je građanima na raspolaganju i putem telefonskim brojeva CZSS Virovitica (033 721 530, 033 722 834), Podružnica Pitomača (033 783 045), Obiteljski Centar (033 800 158)  te putem svoje službene stranice. 

Na stranici se, uz ostale važne informacije, nalaze i različiti obrasci zahtjeva, a koje građani mogu sami ispuniti i poslati Centru u elektroničkom obliku.

-Ovim putem pozivam sve građane, institucije, Vladin i nevladin sektor da nam pomognu, daju informaciju, prijave nam potrebu za pomoći koju prepoznaju kod susjeda, prijatelja, poznanika, člana obitelji… Mogu to učiniti putem navedenih kontakata. Mogu ostati i anonimni. Više nego ikada dužni smo čuvati svije zdravlje, ali i zdravlje drugih. A ono ne znači samo fizičko, nego i materijalno i psihičko stanje. Hvala vam na tome – poručila je M. Bajan-Prokl. (icv.hr, mlo)

 

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content