Vrijedi isprobati: U bržem gubitku kilograma mogu vam pomoći ove (neobične) kombinacije namirnica

Freepik

Kod gubljenja kilograma i mršavljenja važna je zdrava i nutritivna prehrana, ali i vrsta hrane koju konzumiramo. Određene zdrave namirnice učinkovite su za gubljenje kilograma, ali u kombinaciji s drugim namirnicama one postaju još bolje i pomažu još bržem mršavljenju, piše PinkVilla, a prenosi Večernji.hr. Spajanje određenih namirnica zapravo može dovesti do gubitka kilograma i dobrog napretka kod onih koji teže prate dijete.

Med i limun

Kombinacija meda i limuna sjajan je alat za mršavljenje jer zajedno postaju snažan pojačivač metabolizma. Oni imaju mali broj kalorija i pomažu u uklanjanju toksina, dok nakupljanje toksina može spriječiti gubitak kilograma. Prisutnost minerala, vitamina i drugih hranjivih sastojaka potiče osjećaj sitosti tijekom dugog vremenskog razdoblja. Za najbolje učinke ovaj napitak bi se trebao piti na prazan želudac.

Zobena kaša i maslac od kikirikija

Zob je superhrana koju biste svakako trebali uključiti u prehranu. Ona je jedan od najboljih izvora važnih vitamina, minerala, vlakana i antioksidansa. Topljiva vlakna, zvana beta-glukan, pomažu u gubitku kilograma promovirajući zdrave bakterije u crijevima te povećavajući osjećaj sitosti. S druge strane, maslac od kikirikija prepun je biljnim proteinima. Uz to, sadrži i malo ugljikohidrata te je dobar izvor zdravih masti. I ovi čimbenici povezani su s gubitkom kilograma. Stoga uzmite zobenu kašu s maslacom od kikirikija za doručak.

Mrkva i sezamov maslac

Mrkva je jedna od najzdravijih namirnica na svijetu. Ona ima nisku razinu glikemijskog indeksa i jedna je od najboljih izvora vitamina A, nekoliko vitamina B, vitamina K i kalija. Mrkva povećava sitost i smanjuje ukupni unos kalorija. Sezamov maslac također je jedna od hranjivih namirnica. On sadrži vlakna koja smanjuju unos kalorija, što potiče gubitak kilograma. Također ima protuupalna svojstva te potiču zdravlje crijeva, što posredno pomaže mršavljenju.

Banana i špinat

Smoothieji od banane i špinata iznimno su zdravi, no jeste li znali da mogu i potaknuti mršavljenje? Banane u sebi nemaju masnoće, a i sadrže izrazito malo kalorija. Vlakna u banani spriečavaju oslobođenje hormona gladi, grelina. S druge strane, špinat je napunjen proteinima, ali i potiče metabolizam te pomaže u rastu i razvoju mišića.

Piletina i kajenski papar

Kao što većina ljudi zna, bjelančevine su vrlo učinkovite u smanjenju težina, a piletina ih je puna. Prema raznim istraživanjima, ako se često jedu pileća prsa, može se kontrolirati i upravljati gubitkom težina. Ona također ima vrlo malo kalorija, Kajenski papar u sebi sadrži kapsaicin, spoj koji pomaže kod kontrole apetita te povećava brzinu kojom tijelo sagorijeva kalorije.

(vecernji.hr)