Posjetili smo top destinaciju: U Adrenalinskom parku Duboka možete iskušati svoju snagu, granice i volju duha

Što imaju zajedničko jedna velika mreža, saonice na nekoliko metara visine, zip line kroz šumu i velika daska za surfanje? Sve su to elementi popularnog Adrenalinskog parka Duboka, smještenog u srcu Parka prirode Papuk. Riječ je o top destinaciji koja privlači sve više posjetitelja, pa je tako privukla i nas.

Na poligonu za odrasle, koji čini 12 elemenata/sprava, testirali smo svoju snagu, izdržljivost, ali i dobru volju, a nakon prijeđenog, zaključak je samo jedan: ako volite izazove i užitak koji vam on pruža, onda je ovo pravo mjesto za vas!

Tekst se nastavlja ispod oglasa...

Sam Adrenalinski park Duboka čine tri poligona – jedan je probni (koji prolaze svi), poligon za djecu i poligon za odrasle. Namijenjen je svima od šeste godine života. Prije kretanja svaki polaznik mora potpisati izjavu da je suglasan s uvjetima i da na poligone ide na vlastitu odgovornost. Uobičajena je to mjeri opreza koja je nužna zbog sigurnosti svih uključenih. Obučeni instruktori pobrinut će se potom da svaki polaznik dobije zaštitnu opremu i kacigu te ih detaljno uputiti kako opremu najbolje iskoristiti na spravama i poligonu. Potom se odlazi „na probu“ – probni poligon. Poseban je osjećaj hodati na visećem mostiću ili gljivama bez ograde, spustiti se između dva drveta na sanjkama, osjetiti otpor dok prolazite kroz mrežu iznad tla i uživati u slobodi na kratkom zip-lineu kojim se proba završava.

MG_5713

A tada, kad već naslućujete što vas zapravo čeka, slijedi „ono pravo“. Poligon za djecu čini 9 elemenata/sprava, dok je za one odrasle riječ o njih 12. Djeca svoje izazove svladavaju na oko dva metra visine, dok je kod odraslih riječ o oko četiri metra iznad tla.
Radi se o zanimljivim izazovima u kojima se testiraju snaga, ravnoteža, snalažljivost, a pritom i uživa. Iako ulaznica vrijedi za 90 minuta, sam poligon prijeđe se, ovisno o kondiciji i mogućnostima, i puno kraće. Prekrasan pogled, prilika za razmišljanje i testiranje vlastitih sposobnosti, potpora ekipe koja te prati u stopu, odnosno u spravu – sve to čini iskustvo posjeta Adrenalinskom parku nezaboravnim. Preporuka je – ponijeti rukavice, jer će teret prelaska elemenata koji vise na užadi i sajlama uglavnom nositi ruke.

Spretni i iskusni instruktori s tla navodit će „adrenalince“ da koriste snagu nogu, nagibe, da premještaju težinu s jednog dijela tijela na drugo, kad prelaze dijelove poligona. A ako se uspijete „zaglaviti“ na vožnji na lopti (jer, na primjer, niste poslušali upute pa vas je lopta vratila na pola zip-linea), instruktori su tu da vas „spase“ i sigurno dovedu do prve platforme s koje ćete nastaviti izazove.

MG_5718

Nagrada za sav uloženi trud, znoj i muku je prekrasna vožnja posljednjim, najvećim zip-lineom Adrenalinskog parka Duboka u dužini od četrdesetak metara, kojom pozdravljate šumu, poligon i izlazite na livadu, uz koju teče potok Dubočanka.

Ovo iskustvo nešto je posebno, što su, uz nas, prepoznali i brojni drugi ljubitelji izazova. Adrenalinski park Duboka postao je tako omiljena destinacija za obiteljski izlet, avanturu s društvom ili team building s kolegama.

Za posjet potrebno se najaviti ranije i poštovati dobiveni raspored, naglašavaju iz Parka prirode Papuk, gdje su sigurnost i zadovoljstvo posjetitelja prioritet. Adrenalinski park otvoren je svakog dana tijekom sezone koja počinje u ožujku i traje sve do zimskih mjeseci.

– Budući da smo jedini adrenalinski park istočno od Zagreba i prilikom otvorenja očekivali smo velik interes posjetitelja, no nakon dvije godine možemo reći da je posjećenost i nadmašila naša očekivanja. Ovakav vid zabave i rekreacije upotpunio je turističku ponudu ne samo Parka, nego i puno šire. Veseli nas i podatak da se veliki broj posjetitelja upravo zbog Adrenalinskog parka prvi put odlučuje na dolazak u Park prirode Papuk, a nakon što se upoznaju s našim sadržajem ostaju i po nekoliko dana. Tisuće oduševljenih posjetitelja naša su najljepša preporuka za dolazak u park – kaže Nikolina Erceg, stručni savjetnik za marketing.

(www.icv.hr, vl, foto: M. Rođak)