Uskoro će krenuti marketinške aktivnosti vezano uz projekt „5 do 12 za Dvorac“

Nakon što je početkom srpnja tvrtka Hedom iz Zagreba započela s intenzivnim radovima na uređenju Dvorca Pejačević u Virovitici te nakon što su potpisani ugovori s tvrtkama Radnik i Flora za uređenje Gradskog parka, fokus je na promociji sadržaja koje će ovo veličanstveno zdanje u središtu Virovitice nuditi posjetiteljima.

Tim povodom u prostorijama Grada Virovitice održan je sastanak projektnog tima na kojem je dogovoreno da će se što prije zaposliti dva stručnjaka u Muzeju, jedan marketinški, a jedan za odnose s javnošću kako bi se započelo raditi na „soft“ stvarima koje projekt nosi, odnosno na promociji sadržaja koje će on nuditi.
– Preostale su još dvije velike javne nabave, a odnose se na opremanje dvorca i fontanu, a ovog tjedna u posao će biti uvedene i tvrtke Radnik i Flora. Sve ostalo tiče se provođenja marketinških aktivnosti, odnosno sadržaja koje će Dvorac nuditi – rekla je voditeljica projektnog tima Đurđica Aragović.

Oko sadržaja marketinških aktivnosti sa svojim prijedlozima uključili su se svi članovi projektnog tima, osobito Gradski muzej Virovitica te turističke zajednice Grada i Županije.

Ukupna vrijednost projekta, čiji je nositelj Grad Virovitica, je 81.439.871 kunu, dok se 66.659.100 kuna financira od strane Europske unije. Provedbom Integriranog razvojnog programa unaprijediti će se upravljanje Dvorcem Pejačević i Gradskim parkom u Virovitici te ujedno stvoriti konkurentna i obogaćena turistička ponuda. Projekt je pripremila Razvojna agencija VTA, a projektni partneri su Gradski muzej Virovitica, Turistička zajednica grada Virovitice, Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije, Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom VPŽ i Drvni klaster Virovitičko-podravske županije VIDRIS. (virovitica.hr)