ONLINE KATALOG HGK Čak 3.338 domaćih proizvoda na raspolaganju je investitorima, projektantima i izvođačima

Direktorica Sektora za industriju HGK, Tajana Kesić Šapić, u sklopu održavanja Kolegija načelnika i gradonačelnika Virovitičko-podravske županije predstavila je danas (srijeda) online Katalog hrvatskih proizvoda Hrvatske gospodarske komore u kojem je trenutno 3.338 hrvatskih proizvoda.

U katalogu se na jednom mjestu mogu naći proizvodi iz industrije, poljoprivrede, građevinskog sektora. Na raspolaganju je zaista široka lepeza proizvoda – od cvijeća, hrane za životinje, začina, mlijeka, mesa i ostale hrane i pića, pa sve do rasvjete, namještaja, opreme za uređenje doma, strojeva i cijevi te slično. Kupci pregledom kataloga mogu otkriti i razinu kvalitete domaće proizvodnje, odnosno posjeduju li proizvodi certifikate poput ekoloških i čisto domaćih proizvoda i koja su područja njihove primjene.

ODABRATI DOMAĆE I KVALITETNO

Tajana Kesić Šapić rekla je da se Hrvatska gospodarska komora snažno zalaže za upotrebu i ugradnju proizvoda domaće industrije, što je rezultiralo stvaranjem Kataloga.

– Katalog hrvatskih proizvoda nastao je s namjerom predstavljanja naručiteljima roba i usluga, a posebno investitorima i projektantima proizvoda koji se stvaraju u Hrvatskoj. Svojim specifikacijama i troškovničkim stavkama lako su dostupni projektantima, investitorima i izvođačima. Upotrebom Kataloga olakšan je rad pripreme natječajne dokumentacije tako što se na jednome mjestu mogu naći korisne informacije o domaćoj ponudi – naglasila je.

Predstavljanje ovog Kataloga pozdravio je i virovitičko-podravski župan Igor Andrović, kao i predsjednik HGK ŽK Virovitica Zlatko Pleša. Osim toga, predstavljanju je uz načelnike i gradonačelnike nazočila i direktorica Sektora za graditeljstvo i komunalno gospodarstvo Hrvatske gospodarske komore Katarina Sikavica.

Tajana Kesić Šapić naglasila je kako je nužno više pozornosti pridavati domaćem proizvodu i uložiti dodatne napore kako bi postao konkurentan baš na domaćem tržištu.

-Hrvatski proizvod ima kvalitetu, a povećanjem korištenja i ugradnje to ćemo i osvijestiti. Katalogom želimo ostvariti povećanje udjela hrvatskih proizvoda u sustavu javne nabave te posebno povećati udio malih i srednjih poduzetnika, poštujući pri tome načela slobode kretanja roba i usluga – zaključila je T. Kesić Šapić.

(www.icv.hr, vpz.hr, foto: K. Toplak)