TRAVEL AND HOSPITALITY AWARD Hotel Kurija Janković svrstan među najbolje hotele diljem svijeta

Hotel Kurija Janković dobitnik Travel and Hospitality Award. Travel and Hospitality Awards su nagrade za putovanja i ugostiteljstvo koje objedinjuju najbolje hotele, smještajne jedinice i turističke tvrtke diljem svijeta, a među njima je i naša Kurija Janković.

Travel and Hospitality Award je priznanje za težak rad i postignuće u turističkoj industriji. Pobjednici su javni i prikazani su u online katalozima i publikacijama. Istraživački tim nastoji izdvojiti i prikazati neke od najistaknutijih i utjecajnijih ugostiteljskih primjeraka u svijetu te ih uvrstiti u svoju godišnju publikaciju. Pri odabiru pobjednika razmatra se više stavaka kako bi se odabrali oni koji uistinu zaslužuju ovo priznanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa...

Jedan od dobitnika ove godine je i Hotel Kurija Janković kao jedan od rijetkih objekata koji se nalazi na području kontinentalne Hrvatske. Nagrada je dodijeljena pod atributom “Hotel Kurija Janković – heritage hotel u prekrasnoj Kuriji iz 19. stoljeća u srcu Slavonije koji pruža jedinstveni doživljaj povijesti i biciklizma.”

– Ponosni smo i sretni što je još jedno veliko priznanje došlo na adresu našeg hotela. Posebna pohvala stručnog žirija Travel and Hospitality Awards došla je za prekrasan ambijent i klasično uređenje Kurije Janković, vrstu i kvalitetu usluga koje pružamo, lokaciju koja je idealna za istraživanje kontinentalnog dijela Hrvatske i ono što je najvažnije – izvrstan odnos prema gostima koji je posebno naglašen pozitivnim online ocjenama i recenzijama. Svaki naš gost mogao je doživjeti što to znači topla dobrodošlica i briga hotelskog osoblja oko svakog detalja kako bi boravak svima bio što ugodniji. Sve kreće od čovjeka, a to je u turizmu posebno izraženo. Nagrada je ovo svim članovima našeg malog tima na ljubaznosti i predanosti priči koju stvaramo. Svi zajedno trudimo se da naš gost uistinu doživi Kuriju u punom njenom sjaju, baš onakvu kakva jest – posebna i drugačija. I ne gledamo to samo kroz prizmu smještaja i našeg hotela, već se trudimo omogućiti kvalitetan, raznolik i autentičan doživljaj cjelokupne destinacije uz umrežavanje s drugim dionicima. Naš gost je prije svega osoba koja aktivno koristi društvene mreže na kojima objavljuje svoje mišljenje o usluzi koju je koristio. Online recenzija klijenta je neposredna, direktna i vidljiva odmah – sretni smo što su nas naši gosti izvrsno ocijenili na platformama poput Bookinga, Facebooka i Googlea. Bila recenzija pozitivna ili negativna, uvijek nam pruža informaciju što je dobro, a na čemu trebamo više raditi – naglasila je voditeljica hotela Sanja Sudar. (www.icv.hr, kurija-jankovic.com)