VIROEXPO 2019. Virovitički vrtićarci dan započeli “Mednim doručkom s hrvatskih pčelinjaka”

U sklopu 24. Međunarodnog sajma gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo 2019., Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska poljoprivredna agencija i Hrvatski pčelarski savez za virovitičke vrtićarce pripremili su pravu poslasticu – Medni doručak s hrvatskih pčelinjaka. U doručku su im se pridružili potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ravnatelj Hrvatske poljoprivredne agencije Zdravko Barać, župan virovitičko-podravski Igor Andrović, gradonačelnik grada Virovitice Ivica Kirin i predsjednik Hrvatskog pčelarskog saveza Željko Vrbos.

Cilj ove manifestacije je promocija domaćeg meda koji je proizveden na hrvatskim pčelinjacima, a koji je označen zaštićenim Znakom Hrvatske poljoprivredne agencije “Med hrvatskih pčelinjaka”, kao i ostalih domaćih proizvoda s hrvatskih farmi i polja.

MG 8712

– Kroz “Medni doručak” pokušavamo na sajmovima, u školama i svim drugim mjestima gdje god možemo promovirati hrvatski med. Imamo nacionalnu staklenku koja je posebno označena i posebno dizajnirana, imamo vrhunske proizvođače meda i smatram da upravo promociju meda moramo raditi kroz najmlađe naraštaje, kroz naše klince u vrtićima, kroz djecu u osnovnim školama jer su oni ti koje zapravo moramo naučiti koliko je med zdrav i koliko je koristan, pogotovo kad je kvalitetan i domaći – istaknuo je potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić

MG 8690

Važnost promocije hrvatskog meda istaknuo je i gradonačelnik Ivica Kirin.

– Naša prednost je kvalitetan domaći med i trebamo se ponositi njime. Trebamo početi cijeniti domaći med i kupovati onaj provjeren od naših medara. Nadam se da ćemo kroz ovu kvalitetnu promociju “Meda hrvatskih pčelinjaka” pomoći našim pčelarima da svoj posao nastave obavljati kvalitetno. Započnite svaki dan žlicom hrvatskog meda – rekao je Kirin, a isto tvrdi i predsjdnik Hrvatskog pčelarskog saveza Željko Vrbos.

– Želimo popularizirati med kao zdravu hranu, a to prvenstveno krećemo od mlađih naraštaja, školaraca i vrtićaraca. Cilj je popularizirati hrvatski med kao izrazito kvalitetan proizvod, daleko viših kategorija kvalitete nego što je to uvozni med – rekao je Vrbos. (www.icv.hr, ml; foto: M. Rođak)

[g-gallery gid=”513237″]

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content