Izradit će se “Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“ klastera Slavonija

Članovi Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice donijeli su odluku o suradnji i sufinanciranju predmetnih dokumenata „Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“ klastera Slavonija (zajednica Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske i Brodsko-posavske županije). Cilj je ovim programima pružiti poticaj udruživanja turističkih zajednica kako bi kvalitetno upravljale turističkim posjetima, turističkim doživljajem i turističkim proizvodom koristeći jedinstvene strateške resurse tijekom cijele godine, na kontinentu jednako kao i u priobalju temeljeno na struci i znanju.

– Hrvatski kontinent sastavni je dio naše ukupne turističke ponude te ima izniman potencijal. Upravo je ravnomjeran turistički razvoju naše zemlje jedan od ciljeva Vlade RH te smo stoga krenuli u realizaciju izrade „Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranjaˮ kako bi realizirali turistički potencijal jedne od naših regija s najbogatijom baštinom – izjavio je ministar Gari Cappelli. (htz.hr)