Hrvatski župani: Igor Andrović drugi je prema Facebook fanovima u odnosu na broj stanovnika VPŽ, a treći prema Instagram pratiteljima

Portal župan.hr i ove je godine, kao i nekoliko prijašnjih, istražio koji se župani i županice najviše koriste najmasovnijim društvenim mrežama u RH. Upotrebi Facebooka, dodali su i široko korištenu i sve popularniju aplikaciju u digitalnoj komunikaciji s građanima – Instagram, a provjerili su i kako među županijskim čelnicima kotira upotreba TikToka…

Zaključili su kako u odnosu na gradonačelnički kadar koji još nije u cijelosti prihvatio ili shvatio značaj mrežnih komunikacijskih sredstava (petina ih ignorira i FB, a situacija s ostalim aplikacijama je i daleko lošija), kod vodećih ljudi županija situacija je u tom smislu znatno povoljnija i pozitivnija. Facebook profile – bilo službene ili privatne, ili u objema varijantama – aktivnim drže svi županijski lideri, doduše s više ili manje objava i pratitelja…

Tako je Boris Miletić, istarski župan, i ove godine, potvrdio naslov uvjerljivo najpopularnijeg županijskog lidera na Facebooku s impozantnih 22.000 fanova, ispred drugoplasiranog Matije Posavca (Međimurska županija) s 9.500 pratitelja, trećeg u redoslijedu Ivana Celjaka, sa 7.200 fanova, zatim Marka Marušića (Bjelovarsko-bilogorska županija), sa 6.800, a Top 5 listu zatvara Igor Andrović (Virovitičko-podravska županija) sa 6.600 fanova.

No, Boris Miletić i Igor Andrović su po drugi puta zaredom „obranili“ epitet najjačih kada se gleda broj FB fano. Njih dvojica su učestalošću objava, lokacijom korisnika i načinom komunikacije na FB-u odavno prerasli granice svojih županijskih sredina, a samim brojem fanova ravnopravno pariraju, pa i nadmašuju kolege i kolegice župane/ice s višestruko većom bazom potencijalnih fanova.

Miletić je brojčano gledajući Facebook „prijatelj“ s otprilike svakim desetim stanovnikom Istarske županije (113 na 1.000 stanovnika/ica), blizu tome je i Andrović (92 pratitelja na 1.000 stanovnika/ica), kao i Posavec (90 fanova na 1.000 stanovnika/ica). Prema „per capita“ kriteriju četvrtu poziciju na listi zauzima Marko Marušić (67), petu – Celjak (52)…

Gledajući Instagram profil među hrvatskim županima/cama ima – Boris Miletić s 2.225 fanova, a slijede u poretku za njim: Antonija Jozić -1.828 pratitelja profila, Igor Andrović– 1.452, Marko Marušić – 1.384, Blaženko Boban – 1.365, Ivan Celjak – 1.096, Matija Posavec– 1.049, Danijel Marušić – 969, Damir Dekanić– 677, Božidar Longin (Zadarska županija) – 517 fanova i pratitelja… Što se tiče TikToka, njega imaju samo dvojica župana, Marko Marušić i Igor Andrović…

Igor Andrović, virovitičko-podravski župan, svestran je na društvenim mrežama, u Top 5 župana se nalazi po broju FB pratitelja (5. – 6.600) i brojem fanova na 1.000 stanovnika (2. – 92), prema broju Instagram pratitelja je treći (3. – 1.452), na koncu drugi je u poretku TikTokera župana, ima 71 pratitelja…

Facebook i Instagram su odličan način komunikacije jer manje županije, manji gradovi i općine, nisu toliko zastupljeni u nacionalnim medijima. Upravo su društvene mreže jedan od načina komunikacije dobrih i pozitivnih vijesti prema svima koji prate stranicu. Svoj profil vodim samostalno da pratitelji vide da sam “živ čovjek”, da „sam jedan od njih, župan kojeg poznaju“, sasvim običan stanovnik Virovitičko-podravske županije i da nisam robot. Samostalno održavanje Facebook i Instagram stranice nije neki problem i ne oduzima previše vremena jer vijesti i fotografije ne objavljujem svakodnevno. Na Facebooku objavljujem najbitnije teme za koje smatram da su interesantne mojim pratiteljima. Sadržaj je raznovrstan, jer njime se obraćam svima od 7 do 107 godina, meni su bitni i važni svi oni. Mi smo ovdje zbog svih njih. Isto tako, pokušavam odgovoriti na svako Facebook pitanje žitelja naše županije, posjetitelja stranice, ili ih pak, usmjeriti na stručne županijske službe koje mogu odgovoriti na njihova pitanja. Za razliku od Facebooka, Instagram profil češće popunjavam privatnim fotografijama – naglasio je Igor Andrović, virovitičko-podravski župan.

(zupan.hr)

 

PROMO

Povezane vijesti

Skip to content